  • 171. Data: 2024-06-25 22:40:20
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2024 o 17:14, Shrek pisze:
    > Czyli wprowadzano je bez żadnej analizy - zamknięmy ludzi w domach,
    > zrujnujemy gospodarkę, szkolnictwo i zdrowie psychiczne oraz porządek
    > prawny bez żadnych podstaw czy zadziała czy nie?

    Dokładnie tak, jak piszesz. W panice robili cokolwiek.

    > Dlatego należy to zbadać, żeby na drugi raz było wiadomo. Zresztą w 21r
    > doskonale było wiadomo z czym mamy do czynienia - zarówno w kwestii
    > śmiertelności, rozprzestrzeniania się, mutowania i skuteczności
    > szczepionek.

    Tylko takie badania trwają, a ludzie już umierali.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 172. Data: 2024-06-25 22:42:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2024 o 22:34, Shrek pisze:

    > Przesadzasz. Było sporo celebrytów specjalistów co głosili w mediach
    > jak to wszyscy zginięmy. Jednen nawet naczelnym inspektorem
    > sanitarnym ostatnio został;) Z tych co się chyba znali i nie
    > zabiegali to była pani galązka-sobotka tak się wyróżniała
    > (pozytywnie) na tle koronacelebrytów, że jak ją usłyszałem to do dziś
    > nazwisko pamiętam.

    Problem, że nie wiadomo było wówczas, kto ma rację.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 173. Data: 2024-06-25 22:48:02
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-25 o 22:34, Shrek pisze:

    > Z tych co się chyba znali i nie zabiegali to była pani galązka-sobotka
    > tak się wyróżniała (pozytywnie) na tle koronacelebrytów, że jak ją
    > usłyszałem to do dziś nazwisko pamiętam.

    Ło masz.

    cyt.

    Minister Izabela Leszczyna na wniosek obecnej dyrektor Instytutu
    Psychiatrii i Neurologii prof. Anny Mosiołek odwołała przewodniczącą
    Rady Naukowej IPiN dr Małgorzatę Gałązkę-Sobotkę.

  • 174. Data: 2024-06-25 22:50:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.06.2024 o 16:59, J.F pisze:

    > Mieliśmy. Istotnie trudno przy tym płuca osłuchać,
    > ale może spadek ryzyka zarażenia jest tego warty.
    > Tylko po prostu trzeba pacjentowi jasno powiedziec:
    > jak się stan pogorszy, to pan/i dzwoni i zgłasza.

    Przecież jasno powiedziano - lekarstwem na kowid jest areszt. A potem
    się dziwili że ludzie lekarzy unikają. To zupełnie nie do przewidzenia
    było:P

    > Przy innych się raczej szybko wyjaśniało, stąd i brak nagłośnienia.

    Wątpię. Mieli tam taki burdel, że dostałem decyzję o kwarantanie...
    tydzień po jej zakończeniu. Było minęło, są nowe sprawy, nikt się nad
    tym nie spuszczał.

    Jak poszedłem na test, to przez pomyłkę (wlazłem w kasku i kiepsko na
    boki widziałem) zamiast tam gdzie pobierają wymazy wlazłem tak gdzie
    przynosili testy z innych placówek - przez przypadek. Po kilku minutach
    znalazłem jakąś babkę w fartuchu i powiedziała że to lab i żebym się
    oddalił bez zamieszania, bo imba będzie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 175. Data: 2024-06-25 22:54:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Problem, że nie wiadomo było wówczas, kto ma rację.

    Problemem było to, że niby był naukowy konsensus, więc wiadomo było kto
    "ma rację";) A ten naukowy konsensus był sygnowany przez WHO i CDC,
    które są organizacjami politycznymi - CDC podlega bezpośednio pod rząd,
    a WHO jest agendą skrajnie skompromitowanej ONZ, gdzie liczy się
    polityka i stanwiska się normalnie... głosuje, a jej szefem jest...
    komunistyczny terrorysta z Etiopi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 176. Data: 2024-06-25 22:55:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.06.2024 o 22:48, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    > Psychiatrii i Neurologii prof. Anny Mosiołek odwołała przewodniczącą
    > Rady Naukowej IPiN dr Małgorzatę Gałązkę-Sobotkę.

    A grześkowski na głównego inspektora sanitarnego...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 177. Data: 2024-06-25 23:02:24
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    > Problem, że nie wiadomo było wówczas, kto ma rację.

    Może bali się utraty pracy. Jaka rada lekarska tępiła wychylających się.

    Sami lekarze też się nie szczepili po pojawieniu się szczepionki, trza
    było ich nieco docisnąć aby dali przykład społeczeństwu:) Tak było,
    pamiętam.

    Pierwszy z brzegu:
    Porównywał szczepionki do komór gazowych. "Sroga kara ...
    23 maj 2020 -- Doktor Hubert Czerniak został skazany przez Naczelny Sąd
    Lekarski na dwa lata zawieszenia prawa wykonywania zawodu.
    Takich Czerniaków (musi "szur") było setki z czego głos dało kilka %.
    https://www.youtube.com/watch?v=VvFmCBYg164

    Działanie laboratoriów wielkiego brata:) 1 min 27 sek. pow. filmu.
    Czyli to co zapodałem w poprzednim filmie z cda.

  • 178. Data: 2024-06-25 23:02:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.06.2024 o 15:46, Kviat pisze:

    > No pewnie. Wszystko mieliśmy co niezbędne. Normalnie funkcjonujące
    > społeczeństwo obrzucające gównem mniejszości seksualne, migrantów o
    > innym odcieniu skóry i wszystkich innych niepatriotycznych wrogów
    > narodu.

    JA pierdolę... Naprawdę nie spodziewalem się w tym wątku usłyszeć że
    LGBTQ i co tam jeszcze oraz pigmentodoatni są niezbędni do walki z
    pandemią. Szacun że udało ci się to powiązać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 179. Data: 2024-06-25 23:03:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kluczowe elementy to to, że nie odwołujemy planowych zabiegów. Opieka
    > zdrowotna ma działać zgodnie z wiedzą lekarską, a nie jej wbrew, co
    > wymuszano na lekarzach.

    Tak po prawdzie to większości wcale nie trzeba było zmuszać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 180. Data: 2024-06-25 23:15:55
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-25 o 14:22, alojzy nieborak pisze:

    > Wklejka jątrząca :)
    > 12-15 minuta
    > https://www.cda.pl/video/172880724d

    Dla nieklikających. W 3 minuty gościu od patentów w medycynie wyjaśnia
    kowida.