  • 101. Data: 2024-06-23 13:51:46
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Niestety nie. Dane statystyczne temu przeczą.

    Mówisz, że w przypadku chorób zakaźnych izolacja nie sprawdza się? Odważnie
    nawet jak na szura :D

  • 102. Data: 2024-06-23 13:54:11
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > A napisałeś już na UJ że sie mylą?

    To ci sami od doktoratu dla Maliniaka?

  • 103. Data: 2024-06-23 13:59:36
    Od: n...@o...pl

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > Ja może mam jakieś dziś zaćmienie, ale jak można zasadniczo stwierdzić
    > na podstawie negatywnych skutków lockdownu, że bez lockdownu nie byłoby
    > tych negatywnych skutków więcej? Co jest tu linią bazą, bo przecież nie
    > zgony poprzedzające covid?

    Zarażeń byłoby więcej i ludzie umieraliby przed szpitalami (a nie stojąc w
    kolejce na terenie szpitala z pewnymi szansami). Przecież to oczywiste :)

  • 104. Data: 2024-06-23 14:01:26
    Od: n...@o...pl

    alojzy nieborak <g...@g...com> napisał(-a):

    > Bo Szrek przekręcił.
    >
    > Izolacja ofkors działa, tyle że jak liczyć całość, wtedy negatywy
    > przeważają nad pozytywami co pokazano na filmie.
    > Gdybyś obejrzał to byś się nie błaźnił.
    >
    > Specjalnie dla Ciebie:
    > Leczenie było gorsze od choroby.

    Bo wzięli się na to prawdziwie polscy fachowcy (zamykanie lasów, transportu
    rowerowego, ale za to upychanie ludzi po autobusach itp.)

  • 105. Data: 2024-06-23 14:04:01
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > w kolumnach odpowiednio populacja, zgony, Crude death rate (per 1000)

    Tu masz lepiej podane:
    https://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/komentarze-osw/
    2021-02-16/szwedzkie-lekcje-z-pandemii

  • 106. Data: 2024-06-23 17:54:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2024 o 13:51, n...@o...pl pisze:

    > Mówisz, że w przypadku chorób zakaźnych izolacja nie sprawdza się?

    Chciałeś błysnąć podmieniając lokdałn z izolacją. Tak działa że wszyscy
    łącznie z zaszczepionymi finalnie przechorowali.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2024-06-23 17:55:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2024 o 13:54, n...@o...pl pisze:

    > To ci sami od doktoratu dla Maliniaka?

    No dobra - do listy szurów dopisujemy UJ:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 108. Data: 2024-06-23 18:38:43
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Wolno napisać, ile z tego czarnych?
    A raka skóry częściej maja czarni Francuzi, czy biali Polacy?

    -----

  • 109. Data: 2024-06-23 19:52:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2024 o 14:04, n...@o...pl pisze:

    > Tu masz lepiej podane:
    > https://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/komentarze-osw/
    2021-02-16/szwedzkie-lekcje-z-pandemii

    A coś spoza 2020? Bo na początku to z braku laku... Poza tym to nie
    artykuł naukowy a polityczny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 110. Data: 2024-06-23 19:56:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2024 o 14:01, n...@o...pl pisze:

    > Bo wzięli się na to prawdziwie polscy fachowcy (zamykanie lasów, transportu
    > rowerowego, ale za to upychanie ludzi po autobusach itp.)

    To dlaczego kanał copernikus twierdzi że nie zadziałało w skali
    glogalnej? Poza tym jak wtedy pisałem że to bez sensu to mnie od szurów
    wyzywaliśie. Podobnie jak pisalem, że skoro szczepionka jest istotna,
    to należy wpisać w końcu covid na listę chorób zakaźnych a szczepionkę
    na listę szczepień obowiązkowych.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!