  • Data: 2007-07-03 10:30:55
    Temat: Listy w postępowaniu administracyjnym
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam taki problem, odebralem wczoraj za mojego ojca listy. Listonosz
    podsunal mi do podpisana liste a potem wreczyl koperty. Okazalo sie ze
    jednymz nich jest pismo z sadu na ktore trzeba odpowiedziec w ciagu 7
    dni. Problem polega na tym ze tata jest na wakacjach i wraca w
    przyszly poniedzialek. Problem polega na tym ze wczesniej zawsze na
    takie listy bylo zostawiane awizo a na poczcie poinformaowali mnie ze
    "listy w postepowaniu administracyjnym w tym z sadu mozna odebrac
    tylko osobiscie". I tutaj moje pytane: Czy tak jest rzeczywiscie? Czy
    listonosz dajac mi ten list zlamal jakies przepisy (nie sprawdzil ani
    mojeg dowodu [co wczesniejszy listonosz czasami robil]) ani nawet nie
    spytal czy jestem adresatem a jak nie to kim dla niego jestem. Czy sa
    jakies podstwy prawne na ktore moge sie powolac i przesunac termin
    odpowiedzi na pismo?
    Za wszelka informacje dziekuje.