  • 21. Data: 2007-04-14 19:32:42
    Temat: Re: Do wszystkich prócz wątkotwórcy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mati" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:evqjjc$p5e$1@news.task.gda.pl...

    > W każdym razie _ja_ cieszę się, bo teraz za PiSu dzieje się _relatywnie_
    > dobrze. Byle kierunek zmian był utrzymany, to za dziesięć lat może z tego
    > kraju coś będzie. Nie można też się całkowicie poddawać czy oczekiwać zbyt
    > dużo. W końcu nie od razu Kraków, dostatnią Irlandię czy dość wolną (wg.
    > praw obywatelskich) Wielką Brytanię zbudowano.

    PISdy to nam raczej zbudują Irlandie ale taką sprzed 20 30 lat, zapyziała
    biedną ale katolicką

  • 22. Data: 2007-04-15 06:27:36
    Temat: Re: Lista poslow, ktorzy nie poparli obrony zycia
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Wiesz, ale mógł sobie to na jakiejś stronie internetowej wywiesić a nie
    wysyłać
    > na wszystkie możliwe grupy. Jak na razie znalazłem to na dwóch.

    No ale na grupe o prawie to pasuje :)

    Fantom

  • 23. Data: 2007-04-15 09:16:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No ale na grupe o prawie to pasuje :)

    Nie pasuje zdecydowanie. To pasuje ewentualnie na grupie o polityce, a w
    ostateczności na pręgierz, skoro chciał ich napiętnować. Poza tym ten post jest
    głupi z samego założenia, bo nad czym tu dyskutować? Przecież to kwestia oceny
    czy mamy podobne czy inne poglądy z tymi osobami i tyle.

  • 24. Data: 2007-04-15 09:44:37
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Mati napisał(a):

    > Brak odpowiedzialności prokuratorów, czyli dziedzictwo systemu
    > stalinowskiego wystarczy?
    > Jeśli nie to masz jeszcze weryfikację prokuratorów a raczej jej brak po
    > '89.

    no i tylko dajesz dowod na to zesz sie nabral na te konferencje.
    Wczesniej tez zatrzymywano tych ktorzy brali lapowki, tylko bez takiej
    otoczki medialnej, co do odwolywania z funkcji, to sorry, ale jezeli
    masz na mysli np prokuratora ktory nie zazadal aresztu dla nozownikow
    z Gubałowki, w wyniku czego Ziobro - jak zwykle - zwlolal konferencje,
    zbesztal typa i odwolal to odpowiedz mi na proste pytanie, czemu
    szanowny prok. generalny na pytanie dziennikarzy czy teraz prokuratura
    wniesie o areszt odpowiedzial ze nie?

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 25. Data: 2007-04-15 10:01:39
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > no i tylko dajesz dowod na to zesz sie nabral na te konferencje.

    Niech Ci Bóg przebaczy, bo nie wiesz co piszesz. :)

> [...]
    > zbesztal typa i odwolal to odpowiedz mi na proste pytanie, czemu
    > szanowny prok. generalny na pytanie dziennikarzy czy teraz prokuratura

    ... ale nie podałeś owego dowodu na to, że nabrałem się na zerowe
    konferencje. Możesz podać, bo mnie to zainteresowało? :>

    M.

  • 26. Data: 2007-04-15 11:39:16
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Mati napisał(a):

    > Niech Ci Bóg przebaczy, bo nie wiesz co piszesz. :)

    niech Bog przebaczy tym ktorzy rzucaja bezpodstawne oskarzenia nie
    podajac knretnych faktow.

    Wiesz, jezeli Pani Ania Iksinska jest prostytuka, to stwierdzenie ze
    Panstwo iksinscy sie zle prowadza (gdy naturalnie jest ich wiecej niz
    ona jedna) jest zwyklym prymitywnym pomoweniem, prosze wiec o konkrety
    piszac ogolnikowo poniekad powielasz to co ten czlowiek na koferencjach
    wygaduje.

    > ... ale nie podałeś owego dowodu na to, że nabrałem się na zerowe
    > konferencje. Możesz podać, bo mnie to zainteresowało? :>

    no wlasnie swierdzenie na brak odpowiedzialnosci prokuratorow.
    To ze nie robiono z kazdego takiego zdarzenia show nie znaczy ze nie
    mialy one miejsca.

  • 27. Data: 2007-04-15 12:13:05
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > niech Bog przebaczy tym ktorzy rzucaja bezpodstawne oskarzenia nie
    > podajac knretnych faktow.

    Przekręcasz wypowiedzi pod własne argumenty.
    To może konkretniej - palnąłeś bzdurę, że naieram się na zerowe
    konferencje. Podasz jakieś argumenty za tym? Czy to ja mam dowodzić
    niezwielbłądzenie?

> [...]
    > ona jedna) jest zwyklym prymitywnym pomoweniem, prosze wiec o konkrety
    > piszac ogolnikowo poniekad powielasz to co ten czlowiek na koferencjach

    omg, a gdzie ja komukolwiek cokolwiek zarzuciłem?

    > no wlasnie swierdzenie na brak odpowiedzialnosci prokuratorow.
    > To ze nie robiono z kazdego takiego zdarzenia show nie znaczy ze nie
    > mialy one miejsca.

    Przykro mi, bzdury pleciesz na podstawie argumentów wyrwanych z
    kontekstu. Twierdzenie, że prokuratorzy ponoszą znikomą odpowiedzialność
    nie jest odkryciem Ziobry. Więc racz dać spokój z imputowaniem jego wpływu.

    M.

  • 28. Data: 2007-04-15 12:42:36
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Przykro mi, bzdury pleciesz na podstawie argumentów wyrwanych z
    > kontekstu. Twierdzenie, że prokuratorzy ponoszą znikomą odpowiedzialność
    > nie jest odkryciem Ziobry. Więc racz dać spokój z imputowaniem jego wpływu.

    to teraz podaj konretne przypadki.

    P.

  • 29. Data: 2007-04-15 12:58:38
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]

    Czego? Że prokuratorzy ponoszą znikomą odpowiedzialność? Przecież masz
    już wcześniej w wątku.

    Nocuń - za Kluskę i fatalny stan w Krakowie został ukarany awansem.

    Kornatowski - przez wszystkie lata dotąd nie wyjaśniono publicznych
    zarzutów dot. mataczenia w śledztwie - po prostu zignorowano sprawę.
    Śmieszną komisję ds. zacierania odpowiedzialności powołano dopiero po
    ~18 latach, gdy smród był zbyt duży.

    dwa symptomatyczne przypadki.

    M.