  • Data: 2006-01-19 20:03:27
    Temat: List z przekreślonym tekstem
    Od: PAWEX <""cbpawex\"@o2[no spam].pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam takie pytanie:
    Jeżeli do kogoś napiszę list w stylu:

    "Ty sk...synu, jesteś poj...ny, jakbym mógł to bym cię zarąbał siekierą,
    twojka matka to jest taka czy inna itd itp"

    A potem całość przekreślił cienką linią tak żeby było widać cały tekst.

    I jeszcze bym dopisał już bez skreślania:

    "Jesteś bradzo fanym kumplem i pożądnym człowiekiem i nie wiem jak się
    mogę tobie odwdzięczyć, a tak w ogóle to szanuję całą twoją rodzinę i
    bardzo was wszystkich pozrawiam i całuję. Z poważaniem i z
    pozdrowieniami ...."

    To czy takie coś może być potraktowane jako dowód w sądzie?

    Albo czy może się stać powodem założenia sprawy w sądzie, cywilnej czy
    karnej?

    Dodam że pytam z ciekawości bo mój dziadek stosował podobne metody
    jakieś 50-60 lat temu.

    Pozdrawiam.

    --
    Pawex