  • Data: 2006-01-19 23:58:30
    Temat: Re: List z przekreślonym tekstem
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PAWEX" <""cbpawex\"@o2[no spam].pl"> napisał w wiadomości
    news:dqord3$i0d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "Ty sk...synu, jesteś poj...ny, jakbym mógł to bym cię zarąbał siekierą,
    > twojka matka to jest taka czy inna itd itp"

    Czy ty aby jesteś aby na pewno zrównoważony psychicznie i emocjonalnie? Może
    czas zastanowić się nad sobą? Metody jak z przedszkola, słowo daję. Co ten
    list udowodni ponad to, że jesteś dziecinny, chamski i niedojrzały
    emocjonalnie? Bo mnie by taki list nawet nie wk..., po prostu bym ci
    współczuła. Żeby kogoś obrazić, wkurwić i zachować przy tym jakiś poziom, to
    też trzeba umieć. A swoją drogą co ci zrobiła matka lub rodzina tego
    osobnika, że je także chcesz obrazić?

    A może prościej tak po staropolsku dać sobie w gębę, a potem pogodzić się
    przy piwie mówiąc od razu co ci na wątrobie leży? Nie, żeby komuś dać w gębę
    i być gotowym na konsekwencje lub żeby słownie rozstrzygnąć konflikt i nie
    bać się kontrargumentów, to trzeba nie być tchórzem. Ty wolisz to załatwić
    jak ostatnia łajza, jak szkolny wyrostek co siedział w tej samej klasie
    kilka lat - bije tylko słabszych, innych podsrywa z ukrycia.

    A co do konsekwencji prawnych, to ja bym się nie bała na twoim miejscu. Nikt
    poważnie cię nie potraktuje, no może butem jak będziesz wracał po zmroku do
    domu. I szczerze mówiąc, ja bym się nie zdziwiła. Każda kosa trafia kiedyś
    na swój kamień.

    Pozdrawiam,
    Akulka