  • 31. Data: 2005-07-09 05:04:18
    Temat: Re: List Prawników RP do Kwaśniewskiego
    Od: "jurekw" <t...@k...org>

    > a dawno to było ?

    Kilka lat temu (mowił mi o tym pracownik jenego z US).
    To chyba byla reakcja na jakąś publikację prasową.
    Nie znam szczegółów.

    > Zastanawiam się nad pismem do naczelnika o umorzenie reszty...Ma ono sens ?

    Każde działanie ma w tej sytuacji sens.
    Ale to tylko moja prywatna opinia - niestety nie jestem w tej dziedzinie
    szczególnie kompetentny i nie potrafię pomóc.

  • 32. Data: 2005-07-09 05:07:27
    Od: "jurekw" <t...@k...org>

    > Czy można powiedzieć że prawnicy w tym liście chronią własne z...i
    > /interesy? ;)

    To nie jest w tym wszystkim najgorsze.
    Najbardziej przygnębiający jest poziom intelektualny tych ludzi.
    Pogarda, jaka musi to wzbudzac u normalnych (czyli: nie prawników) ludzi
    rzutuje na przenosi się na stosunek do prawa w ogóle.
    Ja osobiście nie dziwię się, że dochodzi potem do samosądów
    (apeluję do prawników, by darowali sobie uwagi w rodzaju: brak związków).

  • 33. Data: 2005-07-10 18:12:52
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "jurekw" <t...@k...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ja osobiście nie dziwię się, że dochodzi potem do samosądów
    > (apeluję do prawników, by darowali sobie uwagi w rodzaju: brak związków).

    Każdy komu niewygodne jest widzenie jakichś związków twierdzi że ich nie
    ma... ;)