eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLink4 i wyplata odszkodowania za zniszczona brame i ogrodzenie › Link4 i wyplata odszkodowania za zniszczona brame i ogrodzenie
    From: "s137712" <s...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Link4 i wyplata odszkodowania za zniszczona brame i ogrodzenie
    Date: Wed, 6 Sep 2006 13:47:47 +0200

    Witam wszystkich. Mam do Was pytanie i prosbe o porade co dalej robic. Otoz
    3 tygodnie temu pewien mlody czlowiek nie opanowal samochodu i uderzyl w
    moja brame wjazdowa, niszczac ja i 4 metry ogrodzenia. Wezwalem policje,
    sprawca przyznal sie do winy (skasowany samochod). Policja spisala protokol
    i do tego momentu wszystko bylo ok. Schody zaczely sie w momecie proby
    odzyskania odszkodowania z OC sprawcy z Link4. Przyjechal Pan ktory zrobil
    bardzo dokladne ogledziny, obfotografowal rozbita brame i inne elementy
    ogrodzenia. Nastepnie zlozyl te materialy w Link4. Miedzy czasie nie
    czekajac na wycene z Link4 poprosilem trzech lokalnych rzemieslnikow o
    wstepna wycene naprawienia szkody. Rozbieznosci w cenie byly pomiedzy 5 a 6
    kpln. Zadzwonilem po jakis 3 dniach do Link4 na ile oni wyceniaja moja
    szkode i dowiedzialem sie ze wedlug ich wstepnej kalkulacji sa sklonni
    zwrocic mi 1000pln. Odrzucilem ta propozycje, proszac zeby odnotowali sobie
    w swojej bazie ze nie zgadzam sie z takim oszacowaniem, oraz ze dostarcze
    swoja kalkulacje cenowa usuniecia szkody. Moja kalkulacja opiewa na 4,5kpln.
    Dzwonilem dzisiaj do Link4 i caly czas nie mam jeszcze odpowiedzi. I teraz
    moje pytanie jest nastepujace: co jesli Link4 odrzuci moja kalkulacje i
    ponownie zaproponuje jakas smieszna kwote, gdzie z tym isc - czy wynajmowac
    adwokata, czy samemu isc do sadu - nie mam rzadnego doswiadczenia w tego
    typu sprawach i licze na Wasza pomoc. Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.
    Tomek.