    From: dudek <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Likwidacja szkody
    Date: Sat, 5 Sep 2009 14:26:59 -0700 (PDT)

    Miałem kolizję,zostałem stuknięty w tył auta,nie moja wina (orzekła
    policja).Auto zostało odholowane do warsztatu
    no i zaczęło się.Zgłosiłem szkodę do ubezpieczyciela sprawcy,wziąłem
    samochód zastępczy i pojechałem do domu.Po kilku dniach telefon z
    firmy "AXA"...że wycenili wartość szkody na 10000 zł a wartość
    samochodu na
    3500 zł w związku z czym po odjęciu jakiejś kwoty mogą wypłacić 2600
    zł a samochód skasować. Dla mnie ten samochód jest wart kilka razy
    więcej bo jest mi potrzebny.W międzyczasie warsztat samochód
    naprawił,koszt wyniósł ok.4000 zł .Czy firma AXA ma takie prawo żeby
    skasować mi auto?Ja tylko chcę żeby zlikwidowali szkodę.