  • 31. Data: 2011-01-26 07:31:36
    Temat: Re: Likwidacja Kasy a ochrona danych osobowych-zgodna z prawem?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Po co. Spokojnie mozesz tych wpłat dokonywać na podane konto jako Jan
    > KOWALSKI, zamieszkały w Kowalowicach 10 i zostaną prawidłowo zaliczone.
    > Dane osoby wpłacajacej nei mają w tym wypadku znaczenia.

    Dla samego księgowania nie mają bo klienci takich firm mają rachunki
    indywidualne ale jak będzie trzeba reklamować to jak to zrobi ?

  • 32. Data: 2011-01-26 07:34:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > Najbardziej hadcore'owo można wysłać jako Myszka Miki i nic nie podawać.
    > A za kilka dni zrobić zgłoszenie w BOK, że wpłata nie wpłynęła i dać im
    > skan wpłaty od Myszki Miki - przeksięgują z wpłat nieskojarzonych i też
    > będzie ok ;-)

    Jak będzie podstawa do przeksięgowania np pole tytułem wypełnione
    autentycznym tytułem

  • 33. Data: 2011-01-26 08:38:37
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 00:30:38 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Problem jak rozumiem jest teraz, a nie w przeszości :-)

    Operatorów energetycznych jest kilku, ale są jeszcze inne firmy którym
    płacimy rachunki - nie dam głowy że wszystkie mają indywidualne rachunki do
    wpłat. Uogólniłem problem z pierwszego wątku.

    Henry

  • 34. Data: 2011-01-26 08:43:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 08:34:19 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Jak będzie podstawa do przeksięgowania np pole tytułem wypełnione
    > autentycznym tytułem

    Widziałem dziesiątki wpłat, gdzie pole tytułem było błędne, a wpłaty i tak
    trafiały do tego kto potrafił przekonać że to jego. Duże firmy wolą pójść
    klientowi na rękę niż generować jemu i sobie problemy.

    Henry

  • 35. Data: 2011-01-26 08:45:38
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 20:49:23 +0100, Stokrotka napisał(a):

    > Nie mam faktury tylko zwykły rahunek,
    > ale faktycznie, jest na blankiecie coś jak "nr rahunku",
    > ale sąd mam pewność, że jest unikalny?

    Najlepiej zapytać w BOK :-)
    Ewentualne porównać z sąsiadem - jeśli numer rachunku bankowego jest inny i
    jego końcówka jest którąś z danych (numer klienta, nr umowy, etc..) u
    Ciebie i u niego, to jest wysoce prawdopodobne, że numer jest indywidualny.
    Ale to oczywiście mniej pewne niż zapytanie w BOK.

    Henry

  • 36. Data: 2011-01-26 21:23:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dla samego księgowania nie mają bo klienci takich firm mają rachunki
    > indywidualne ale jak będzie trzeba reklamować to jak to zrobi ?

    Normalnie. Każdy może Twoje zobowiazanie uregulować, a wierzyciem ma
    obowiązek je przyjąć. Okazując dowód wpłaty wyjaśni, że stoswoną należność
    uregulowano, a kto tego dokonał nie ma żadnego znaczenia prawnego.

  • 37. Data: 2011-01-27 07:45:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > obowiązek je przyjąć. Okazując dowód wpłaty wyjaśni, że stoswoną należność
    > uregulowano, a kto tego dokonał nie ma żadnego znaczenia prawnego.

    Jak reklamować przekaz, który nie dotarł a nie przekaz, który dotarł, ale
    się nie zaksięgował jak należy ?!

  • 38. Data: 2011-01-27 14:34:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jak reklamować przekaz, który nie dotarł a nie przekaz, który dotarł, ale
    > się nie zaksięgował jak należy ?!

    Tak samo.

  • 39. Data: 2011-01-28 14:09:43
    Od: Chopin <m...@p...pl>

    W dniu 2011-01-26 09:45, Henry(k) pisze:

> [...]
    > Ciebie i u niego, to jest wysoce prawdopodobne, że numer jest indywidualny.
    > Ale to oczywiście mniej pewne niż zapytanie w BOK.

    Sprawdź czy Twój ZE stosuje identyfikatory klienta.

    Robię cyklicznie ze swojego konta przelewy internetowe m.in. dla matki i
    dla siebie (Energa, Kablówka, Sp-nia mieszkaniowa).
    We wszystkich przypadkach wpisanie nr-u klienta w polu tytułem załatwia
    sprawę :-).
    Potwierdza to fakt, że nadawca nie jest istotny i można wpisać tam
    cokolwiek.

    --
    Pozdrawiam,
    Chopin

  • 40. Data: 2011-01-28 17:21:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 8:09 AM, Chopin wrote:

    > Robię cyklicznie ze swojego konta przelewy internetowe m.in. dla matki i
    > dla siebie (Energa, Kablówka, Sp-nia mieszkaniowa).

    ale urzad skarbowy bedzie miał pożywkę.