  • 1. Data: 2006-12-12 12:19:03
    Temat: Licytacje Komornicze
    Od: "Jagoda" <d...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Od razu napisze zeszerałamw archiwum ale niezanlazlam odpowiedzi na nurtujące
    mnie pytania w/w temacie.Otóż:
    Chciałabym nabyć nieruchomość na licytacji komorniczej -ze wzgledu na
    atrakcyjnośc ceny, ale czy gra jest warta świeczki.Z wiadomości jakie
    posiadam to nieruchomość "kupuje razem z lokatorami"-co dalej z nimi?Musze
    zapewnic im lokal zastepczy-jak powinnam wtedy postapic i gdzie sie udać?Czy
    lokator nie musi sie zgodzić na wybrany lokal zastępczy?Czy od razu po
    licytacji moge tam mieszkać -jakie jest postepowanie.Na co zwrócic uwage
    przystepujac do takiej licytacji.Mam jeszcze mnowstwo pytań ale myśle ze
    wyjada one podczas dyskusji.Dzwoniłam do komornika ktory wlasnie wystawia
    nieruchomosc pod licytacje , chcac sie czegos dowiedziec ale niestety zostałam
    zbesztana ze sie w niczym nie orientuje.
    dziekuje z góra i pozdrawiam