  • 11. Data: 2007-08-25 20:36:14
    Temat: Re: Licencji brak - programy komputerowe
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 25 sierpnia 2007 22:17
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > 'Znalazłem na ulicy należący do kogoś certyfikat CISCO, czy jestem już
    > certyfikowanym inżynierem CISCO?'

    Znalazłeś tylko potwierdzenie umiejętności... Materialny wyraz
    niematerialnego... A co innego przedmiot. Jak znajdziesz młotek, to możesz
    go używać...

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 12. Data: 2007-08-25 21:11:55
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Wrak Tristana <n...@s...pl> writes:

    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 25 sierpnia 2007 22:17
    > (autor Piotr Dembiński
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <8...@h...domek>):

    > Znalazłeś tylko potwierdzenie umiejętności...

    Tak, a licencja, numer seryjny etc. to potwierdzenie posiadania
    uprawnień do użytkowania określonego oprogramowania.

  • 13. Data: 2007-08-25 21:17:57
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 25 sierpnia 2007 23:11
> [...]

    > Tak, a licencja, numer seryjny etc. to potwierdzenie posiadania
    > uprawnień do użytkowania określonego oprogramowania.

    Ale nie imiennie dla danej osoby... Idziesz do Medialnego Marka i kupujesz
    pudełko... Potem je gubisz i ja je znajduję... Młotek czy program... żadna
    różnica... Numer seryjny jest przecież tylko utrudniaczem dla legalnych
    użytkowników, a licencja umową pomiędzy użytkownikiem a producentem....

    Nie rozmawiamy tu o imiennych umowach, ale o znalezionym pudełku z
    programem....

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 14. Data: 2007-08-25 21:24:19
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Wrak Tristana <n...@s...pl> writes:

    [...]

    > Młotek czy program... żadna różnica...

    Młotek nie jest przedmiotem prawa autorskiego.

  • 15. Data: 2007-08-25 21:42:23
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Młotek nie jest przedmiotem prawa autorskiego.

    wiec moze trzeba wbic do glowy tobie o czym mowimy?:)
    ma program caly legal z wyjatkiem f-vat wiec do firmy go nie wcieli
    jesli nie byl rejestrowany poprzez formularz czy internet moze sobie
    go w domu uzywac dowoli, proste jak walenie

  • 16. Data: 2007-08-26 00:44:47
    Od: M...@g...com

    On 25 Sie, 22:42, "Kris" <k...@s...pl> wrote:
> [...]
    > jesli nie byl rejestrowany poprzez formularz czy internet moze sobie
    > go w domu uzywac dowoli, proste jak walenie

    Dzieki ludziska :D Bardzo mi pomogliście :) Dziekuje także za maile
    raz jeszcze.
    Nie liczylem na tak szybki odzew.

    Pozdrawiam.
    MO

  • 17. Data: 2007-08-26 07:38:42
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    > M...@g...com writes:
    >
    > [...]
    >
    > Sorry, ale jak znajdziesz w moim koszu na śmieci wydruk programu,
    > który napisałem, to nie oznacza to od razu, że możesz sobie ten
    > program wpisać do komputera i go używać.

    teoretycznie moze
    wpisze kod, jak chlop bedzie cwany i zna sie na rzeczy
    troszke go zmodyfikuje, i zacznie go sprzedawac
    a tobie zrobi sprawe o plagiat i kradziez kodu...
    mozesz wyjsc na tym jak zablocki na mydle
    i to tylko przez swoja nieostroznosc

  • 18. Data: 2007-08-26 10:22:08
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Kris" <k...@s...pl> writes:

    > Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:87mywf1y4b.fsf@hector.domek...

    > teoretycznie moze

    Oczywiście że może popełnić przestępstwo. Podobnie jak -- fizycznie
    -- może kogoś zabić.

  • 19. Data: 2007-08-26 10:37:52
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 25 sierpnia 2007 23:42
    (autor Kris
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4...@n...home.net.pl>):

    > ma program caly legal z wyjatkiem f-vat wiec do firmy go nie wcieli

    Co znaczy nie wcieli? Nie zaliczy zakupu do kosztu, i słusznie...
    Ale czemu nie ma używać?

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 20. Data: 2007-08-26 10:38:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 25 sierpnia 2007 23:24
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > [...]
    > Młotek nie jest przedmiotem prawa autorskiego.

    No dobra, zamiast młotek podstaw sobie płytę z nagraniem Ulubionego Zespołu
    Ich Troje. Masz płytę, możesz słuchać.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl