  • 1. Data: 2005-04-28 15:00:22
    Temat: Licencje GPL, LGPL i MPL a wynagrodzenie
    Od: "_" <u...@W...gazeta.pl>

    Czy licencje na oprogramowanie GPL, LGPL, MPL pozwalaja na pobieranie
    wynagrodzenia programistom robiacym takie oprogramowowanie na zamowienie?

    GPL - http://www.gnu.org/licenses/gpl.html , nieoficjalne tlumaczenie -
    http://pl.wikipedia.org/wiki/GPL
    LGPL - http://www.gnu.org/licenses/lgpl.html
    MPL - http://www.mozilla.org/MPL/MPL-1.1.html , nieoficjalne tlumaczenie -
    http://pl.wikipedia.org/wiki/MPL

  • 2. Data: 2005-04-28 15:47:15
    Temat: Re: Licencje GPL, LGPL i MPL a wynagrodzenie
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 28 Apr 2005 15:00:22 +0000 (UTC),
    _ <u...@W...gazeta.pl> screamed:

    Pozwalają w sensie - nie zabraniają.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 17:46:52 user up 10595 days, 5:41, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Death is a nonmaskable interrupt.

  • 3. Data: 2005-04-28 19:46:41
    Od: "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl>

    "Czy GPL pozwala mi na sprzedaż kopii programu za pieniądze?
    Tak, GPL pozwala na to wszystkim. Prawo do sprzedaży kopii jest częścią
    definicji wolnego oprogramowania. Z wyjątkiem jednej, specyficznej sytuacji
    nie ma żadnych ograniczeń co opłat, jakie zechcesz pobierać. (Tym wyjątkiem
    jest wymagana w GPL pisemna oferta dostarczenia źródeł, jaka musi być
    dołączona do oprogramowania, jeśli jest ono rozprowadzane w postaci samych
    binariów)."

    z http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.pl.html

    Pozdro!
    man