  • Data: 2010-02-14 14:03:58
    Temat: Licencja na oprogramowanie - pytanie
    Od: "Arek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    kupiłem prywatnie Adobe Photoshop Elements. W licencji jest taki zapis:
    2.1 Zastosowanie do celów ogólnych. Użytkownik ma prawo zainstalować i
    użytkować jedną kopię Oprogramowania na kompatybilnych Komputerach
    Użytkownika, których liczba nie może przekroczyć Dozwolonej Liczby
    Komputerów.
    2.4 Użytkowane Oprogramowania na Komputerach przenośnych i domowych. Z
    zastrzeżeniem ważnych ograniczeń określonych w Artykule 2.5 poniżej, główny
    użytkownik Komputera z zainstalowanym Oprogramowaniem ("Główny Użytkownik")
    może zainstalować dodatkowy egzemplarz Oprogramowania do swojego wyłącznego
    użytku na Komputerze przenośnym lub na Komputerze w swoim domu, pod
    warunkiem że Oprogramowanie zainstalowane na Komputerze przenośnym lub
    domowym nie będzie wykorzystywane w tym same czasie co Oprogramowanie
    zainstalowane na Komputerze głównym. Użytkownik może zostać poproszony o
    skontaktowanie się z Adobe w celu sporządzenia drugiej kopii.
    2.5 Ograniczenia Ubocznego Korzystania z Oprogramowania przez
    Licencjobiorców Hurtowych. Jeżeli Oprogramowanie zostało otrzymane w ramach
    programu licencji hurtowej Adobe (aktualnie zwanego Adobe Open Options)
    przez dowolnego licencjobiorcę innego niż edukacyjny licencjobiorca hurtowy,
    druga kopia Oprogramowania sporządzona na podstawie Artykułu 2.4 może być
    wykorzystywana jedynie na rzecz i w związku z działalnością takiego
    licencjobiorcy hurtowego. Więcej informacji na temat ubocznego korzystania z
    Oprogramowania przez licencjobiorców hurtowych można znaleźć na naszej
    stronie internetowej http://www.adobe.com/ceea/aboutadobe/openoptions .

    I teraz mam pytanie, czy instalując sobie PSE na komputerze stacjonarnym
    mogę jednocześnie zainstalować kopię na swoim laptopie (oczywiście pod
    warunkiem używania jednej wersji w danej chwili)?

    --
    Arek