  • 41. Data: 2002-12-31 02:15:56
    Temat: Licencja OEM Microsoftu i legalnośćodsprzedawanych programów.
    Od: Artur <a...@j...net>

    Z kim ja rozmawiam? Wydawalo mi się ze napisalem wyraznie:
    "opublikowala numery telefonow z których rzekomo dzwoniono do niej".

    Chyba jednak prawde mowia badania dotyczace nieumiejetnosci czytania ze
    zrozumieniem. :-(

    > spokojnie nazwac się
    >
    > W świetle powyższego, czyli nagrania rozmów (których nie było), bez
    > zgody osób (które tych rzekomych rozmów nie prowadziły), skrót "sk..."
    > może oznaczać: skubany! Jak on to zrobił? ;)

    Może. Dalej się cieszysz z tego?

    A.

    PS. No fakt... Jak moglem :-)
    No i jak - weselej się elicie zrobilo? :-)
    Premia w STI była? :-)

  • 42. Data: 2002-12-31 02:16:54
    Od: Artur <a...@j...net>

    Karpinski - wasz styl jest nie do podrobienia! :-)

    A.

  • 43. Data: 2002-12-31 02:18:27
    Od: Artur <a...@j...net>

    Roootfl!

    > nie pozdrawiam

    Sebuś! Nie podniecaj się! :-)
    A.

  • 44. Data: 2002-12-31 02:22:55
    Od: Niuniek <a...@t...pl>

    Użytkownik Artur napisał:
    > Mogę ja i jeszcze kilka innych osob.
    > Chcesz poznac szczegoly?
    > Jeżeli tak to na priv bo jednak na razie NTG.

    A coś ciekawego?

  • 45. Data: 2002-12-31 02:25:04
    Od: Niuniek <a...@t...pl>

    Użytkownik Artur napisał:
    > Z kim ja rozmawiam? Wydawalo mi się ze napisalem wyraznie:
    > "opublikowala numery telefonow z których rzekomo dzwoniono do niej".

    To z jakich dzwoniono?

    > Chyba jednak prawde mowia badania dotyczace nieumiejetnosci czytania ze
    > zrozumieniem. :-(

    Niektórzy nie umią napisać ze zrozumieniem.

    > Może. Dalej się cieszysz z tego?

    A jak! :)

  • 46. Data: 2002-12-31 02:30:38
    Od: Niuniek <a...@t...pl>

    Użytkownik Artur napisał:
    > Karpinski - wasz styl jest nie do podrobienia! :-)

    To jakis filmowy motyw?

  • 47. Data: 2002-12-31 05:13:08
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Niuniek wrote:
    /.../

    Dzięki Niuniek za te szczere, męskie słowa.
    Nie musisz uświadomiać mi nikczemnośći mojego postepowania.
    Niestety, kieruje mną zazdrość dla Jego geniuszu, której nie
    potrafię w sobie zdusić, nie ja jedna zresztą jak sam zauważyłeś.
    Po prostu nie moge znieść, że On jest bogaty, odważny, ma wielką
    wiedzę, tylu przyjaciół i zawsze rację, a ja nawet nie zawsze
    rozumiem wszystkie Jego słowa i zarabiam marne grosze na dodatek
    samotnie i z dala od własnego kraju.

    Gdybyś jeszcze dokładniej przejrzał archiwum, dostrzegłbyś moje
    marne próby walki z tą przypadłością - napisałam trochę postów
    nie związanych z Arnoldem. Ale teraz uświadomiłeś mi, że to jest
    z góry skazane na porażkę i nie ma sensu - trudno żyć wbrew własnym,
    tak silnym emocjom.

    Oczywiście że jednocześnie bardzo boję się Arnolda, szczególnie
    po tym jak ostatnio wspomniał o uwłaszczaniu godności, batożeniu
    i chędożeniu. Na samą myśl o tym ze strachu boli mnie brzuch.
    Arnold to człowiek o złotym sercu, ale wiem że nawet Jego cierpliwość
    ma swoje granice.

    Tak czy inaczej, jeszcze raz dziękuję za Twoje słowa.
    Mówiłeś tak sensownie że w pierwszym momencie nawet myślałam,
    że to Arnold mówi, ale to przecież byłeś Ty, Niuniek, a nie On.

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 48. Data: 2002-12-31 12:19:12
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Niuniek <a...@t...pl> wrote in news:auqu4k$hld$2@news.tpi.pl

    [...]

    jesteś debilem, nawet nie chce mi się tłumaczyć czemu

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 49. Data: 2002-12-31 12:51:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    > "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in news:3E0D8977.24D21287@elita.pl

    > Tchórzliwym bucem, za przeproszeniem, jesteś ty - np. dzwoniąc do
    oponentów
    > z grup dyskusyjnych na priv (bez mojej zgody,

    To na dzwonienie potrzeba zgodę? Z uwagi na to że grupa poświęcona jest
    prawu poproszę o przepis o tym mówiący.

    i skąd miałeś numer - co ?

    Nie wiesz skąd? Może to ty jesteś debilem?

    > może chcesz proces o dane osobowe moje ?!) i nagrywanie ich bez
    uprzedzenia

    Dawaj.Nie rób z gęby d....

    > ehh elito jedna ;)

    Ehh trollu jeden;)

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 50. Data: 2002-12-31 13:13:15
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in

    [...]

    Ok, wyobraź sobie że teraz przychodzi do Ciebie Twój szef (załóżmy że masz
    pracę i szefa itd) i mówi że jakiś prezes firmy Astec właśnie dzwonił i że
    chce pozwać Ciebie za obrażanie go na news i że firma nie chce problemów
    więc dostajesz wymówienie. Dodatkowo wracajac do domu w skrzyce na listy
    znajdujesz pozew, a będąc już w mieszkaniu odbierasz telefon od
    pozywajacego Cię gościa, który mówi że pójdzie na ugodę za jedyne 1000 pln.

    Śmieszne ? Chore ? A _dokładnie_ tak zrobił buzdygan. Jedna osoba straciła
    pracę, 2 czy 3 dostały pozwy (potem wystawili je na allegro :)) i prawie
    każdy kto go skrytykuje na news odbiera naraz maile, pozwy, groźby, itd....

    Jeżeli nie widzisz w tym nic dziwnego - trudno, Twoja sprawa i tak Cię nie
    przekonam ;)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com