  • 51. Data: 2009-11-17 14:52:14
    Temat: Re: Licencja Microsoftu [SPRZEDAŻ niezgodna z licencją]
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 15:19:00 +0100, januszek napisał(a):

    > Swoja droga jak kupowalem laptopa to zamowiem model bez OS i nie bylo
    > problemu z realizacja

    Ja też, aczkolwiek trzeba przyznać, że wszystkiego nie znajdziesz saute.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 52. Data: 2009-11-17 15:34:05
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    mz pisze:
> [...]

    Nie zmusza.

    Nie musisz.

    > Kieruje i owszem. Ale tym postem chciałem ci pokazać że
    > ten_system_operacyjny jest mi niezbedny.

    No trudno. Wiele rzeczy możesz uznać za ,,niezbędne''. Niestety nadal
    gratis ich nie dostaniesz.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 53. Data: 2009-11-17 15:35:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Olgierd pisze:
    > Aż się dziwię, że nie słyszałeś o Janosiku http://www.janosik.net/

    Przecie ten projekt jest martwy od wielu lat, a poza tym, nigdy nie
    wyszedł poza etap planów i wstępnych prototypów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 54. Data: 2009-11-17 15:37:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Michał pisze:
    > Wg zapisu rozumiem, że nie mogę kupić owego komputera w częściach. Musi
    > być złożony (przez kogoś).

    Ależ możesz. Nie możesz dostać zniżki dla partnerów OEM. Nawet ja,
    zatwardziały socjalista, nie uważam, że firma ma mieć obowiązek
    oferowania zniżek wszystkim.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 55. Data: 2009-11-17 15:38:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Michał pisze:

    > Nie muszę, bo
    >
    > a) złożę sobie samemu komputer i ten OEM będzie legalny,
    > czy nie muszę, bo
    >
    > b) złożę sobie samemu komputer i mogę kupić BOX za 3x wyższą cenę?

    No cóż, możesz kupić NORMALNĄ wersję bez zniżek. Albo skorzystać z tego,
    że ktoś spełnił wymogi na dostanie zniżki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 56. Data: 2009-11-17 16:37:02
    Od: Jacek <t...@g...com>

    On 17 Lis, 11:51, spp <s...@o...pl> wrote:
    > A to pretensje kieruj do rządu. :)

    Na pewno Microsoft coś odpala dla rządzących za tę politykę. Kiedyś
    był taki pomysł na ustawę, żeby wszystkie programy pisane na koszy
    instytucji państwowych (np. płatnik) były na licencji open source.
    Wtedy fanatycy linuksa by sobie je przerobili na działające pod tym
    systemem. Taniej by wyszło, bo można by tego typu programy zmontować z
    już istniejących programów na GPL.
    Blog na temat teori Jana Pająka i pokrewnych
    http://pajakowo.blogspot.com

  • 57. Data: 2009-11-17 16:45:13
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 17 Lis, 11:01, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Przecież nie jest ci potrzebny _ten_ system operacyjny.

    Skoro chce kupic, to chyba jest mu potrzebny.

  • 58. Data: 2009-11-17 16:45:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Ja też, aczkolwiek trzeba przyznać, że wszystkiego nie znajdziesz saute.

    To chyba zależy z jakiej półki bo jak zamawiasz np na stronie Dell-a to
    możesz sobie samemu wybrać konfigurację. Jak kupujesz z półki w markecie
    specjalistycznym to masz wybór ograniczony wyłącznie do tego co na półce
    jest.

    j.

  • 59. Data: 2009-11-17 17:23:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    KRZYZAK pisze:

    > Skoro chce kupic, to chyba jest mu potrzebny.

    No to kupuje BOX-a. :)

    --
    spp

  • 60. Data: 2009-11-17 17:29:26
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    KRZYZAK <k...@g...com> pisze:

    > Skoro chce kupic, to chyba jest mu potrzebny.

    A ty chcesz "kupować VAT" czy nie masz wyboru? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Ni to pies, ni zając.