  • 11. Data: 2009-06-03 05:31:46
    Temat: Re: Lewa faktura
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 03 czerwiec 2009 00:33
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h049d8$buf$1@inews.gazeta.pl>):

    > No bo to prawda. Ale wcale nie wynika z tego, że jest sprawcą
    > przestępstwa. Wszak w tej sytuacji trzeba by było być kretynem, by notę
    > słać do rzekomego wystawcy.

    Zależy jak dużą organizacją jest nabywca oraz na co jest ta faktura. Bo może
    jeden z pracowników sfałszował (np. Szeregowy Robotnik Wacław), a
    księgowość wykryła błąd i nawet Wacława nie powiadomiła tylko wysłała Notę.

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2009-06-03 18:19:44
    Od: "Krzysztof " <k...@o...pl>

    Problem w tym, że mieszkam ze 400km od Olsztyna, skąd pochodzi "niby
    faktura".Obawiam się,
    że jeśli zgłoszę temat na policji lub w moim US to będę musiał jeździć tam
    jako świadek pomimo,że nie mam z tym nic wspólnego.
    Co radzicie?

  • 13. Data: 2009-06-03 19:11:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 03 czerwiec 2009 20:19
    (autor Krzysztof
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.uuynu6ner13dmv@kraszews-7bd0b2>):

> [...]
    > że jeśli zgłoszę temat na policji lub w moim US to będę musiał jeździć tam
    > jako świadek pomimo,że nie mam z tym nic wspólnego.

    W takim razie olać, skoro przyjemniej ci będzie potem jeździć na rozprawy
    większego kalibru.

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2009-06-03 19:22:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof " <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że jeśli zgłoszę temat na policji lub w moim US to będę musiał jeździć
    > tam jako świadek pomimo,że nie mam z tym nic wspólnego.

    Jest coś takiego, jak pomoce prawne. Poza tym, w sumie o sprawie wiesz
    niewiele, więc czego świadkiem miałbyś być niby?

  • 15. Data: 2009-06-03 19:30:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 03 czerwiec 2009 21:22
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h06ioe$7bj$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jest coś takiego, jak pomoce prawne. Poza tym, w sumie o sprawie wiesz
    > niewiele, więc czego świadkiem miałbyś być niby?

    tego, że on nie wystawił tej faktury. W sensie ,,Wot panie Krzysztof, mamu
    tu fakturkę, czy przysięgając mówić całą prowdę, świntą prowdę i gówno
    prowdę zechce pan powiedzieć czy to pan ją wystawiłeś czy ni chuja nie
    pan''.

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2009-06-03 19:39:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > tu fakturkę, czy przysięgając mówić całą prowdę, świntą prowdę i gówno
    > prowdę zechce pan powiedzieć czy to pan ją wystawiłeś czy ni chuja nie

    Ale on zostanie na tę okoliczność przesłuchany w chwili złożenia
    zawiadomienia. Nic nowego do sparwy później raczej wnieść nie będzie mógł.
    Gdyby doszło do rozprawy przed sądem (w co wątpię, bo teraz większośc tego
    typu sparw kończy się dobrowolnym poddaniem karze), no to wchodził by w
    rachubę ewentualnie wyjazd na rozprawę.

  • 17. Data: 2009-06-03 19:58:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 03 czerwiec 2009 21:39
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h06k1i$ect$2@inews.gazeta.pl>):

    > no to wchodził by w
    > rachubę ewentualnie wyjazd na rozprawę.

    No i tego się pewnie Krzysiek boi.

    --
    Tristan

  • 18. Data: 2009-06-03 20:47:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W odpowiedzi na pismo z środa 03 czerwiec 2009 21:39
    > (autor Robert Tomasik
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <h06k1i$ect$2@inews.gazeta.pl>):
    > No i tego się pewnie Krzysiek boi.