  • 21. Data: 2005-05-27 11:57:20
    Temat: Re: Legalnosc oprogramowania i pozbawianie kompa.
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <T...@s...co.uk> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-F1966D.02211127052005@gigaeth-gw
    .news.tpi.pl...

    > Ale czy moze byc tak ze ktos PODEJRZEWA? I tymi podejrzeniami sie
    > dzieli...

    Aby karać z art.234 KK trzeba udowodnić celowość działania sprawcy. To nie
    matematyka gdzie fałszywie=nieprawdziwie. Ale skąd Przemuś miałby o tym
    wiedzieć mając umysł taki jaki ma;)

    --
    Pozdr
    Leszek

    Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.

  • 22. Data: 2005-05-27 12:06:24
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A z innej beczki, dostalem xp orginal w prezencie wiec nie posiadam fakt.
    czy paragonu, wiec czy dla kontroli wystarczy pudelko wkladki, plyta,
    naklejka zeby system byl legalny i nie bylo z nim klopotu?

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 23. Data: 2005-05-27 12:13:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Aby karać z art.234 KK trzeba udowodnić celowość działania sprawcy. To nie
    > matematyka gdzie fałszywie=nieprawdziwie. Ale skąd Przemuś miałby o tym
    > wiedzieć mając umysł taki jaki ma;)

    Wlasnei zaprzeczyles temu co kiedys pisales Robertowi T.
    Wspominales ze niekoniecznie jest tak jak mowi (a mowil to co Ty)
    i jako przyklad podales swoja sprawe.

    Rozdwojenie jaźni?

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 24. Data: 2005-05-27 12:14:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > "Manie" nie jest karalne. Nie słuchaj bzdur.

    Zalezy gdzie je masz, jak w katalogu ktory udostepniasz to juz jest.

    P.

  • 25. Data: 2005-05-27 12:23:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d772sc$mhk$1@inews.gazeta.pl...

    > Wlasnei zaprzeczyles temu co kiedys pisales Robertowi T.
    > Wspominales ze niekoniecznie jest tak jak mowi (a mowil to co Ty)
    > i jako przyklad podales swoja sprawe.
    >
    > Rozdwojenie jaźni?

    a tak swoja droga to jak masz zamiar udowodnic celowosc dzialania?
    Niby jaki cel moze mioec pan x donoszac ze pan Y posiada nielegalny soft,
    jezeli Pan Y ma wszystko legalne?

    P.

  • 26. Data: 2005-05-27 12:36:32
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    I odpowiadam sobie sam na to pytanie gdyz dzwonilem do microsoftu, nie
    potrzeba fakt. umowy czy paragonu, dowodem na to ze system jest legalny moze
    byc tylko(lub az) nosnik holograficzny i naklejka z kluczem , dodatkowym
    atutem jest pudelko i wszystkie dokumenty dolaczone przez microsoft w
    komplecie, ale wystarczy nosnik i naklejka.

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 27. Data: 2005-05-27 14:54:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > atutem jest pudelko i wszystkie dokumenty dolaczone przez microsoft w
    > komplecie, ale wystarczy nosnik i naklejka.

    Nic nie potrzebujesz. To strona skarżąca musi Ci udowodnić przestępstwo.
    XP-ka można znaleźć na śmietniku. Chcialbyś mnie oskarżyć o nielegalne
    znalezienie??

    Pzdr
    Leszek

  • 28. Data: 2005-05-27 14:57:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-05-27 14:36, Jacek23 rzecze:

> [...]
    > atutem jest pudelko i wszystkie dokumenty dolaczone przez microsoft w
    > komplecie, ale wystarczy nosnik i naklejka.

    Jedynym - i wystarczającym - dowodem legalności programu jest posiadanie
    jego oryginalnej kopii - czyli kopii programu wprowadzonej do obrotu
    przez twórcę lub upoważnionego.

    Nic więcej. Żadne faktury, paragony, zdrapki, hologramy czy inne sramy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 29. Data: 2005-05-27 15:05:43
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R..."
    .pl>
    niebacznie popelnil news:d76tsc$t6d$1@inews.gazeta.pl:

    > a to juz nie jego problem, ja w kazdym razie nie widze nic zlego
    > w tym ze nielegalne oprogramowanie bedzie spisane,

    Zaraz, najpierw piszesz: CAŁE, teraz: TYLKO nielegalne.
    Pomyłka, czy zwaężasz w toku?
    I skąd wiadomo PRZED orzeczeniem, że nielegalne?

    > potwierdzone przez osobe u ktorej odbywa si eprzeszukanie i
    > wtedy nawet dysk nie bedzie potrzebny. Policja z tego
    > co czytam na grupie idzie na latwizne

    Każdy idzie na łatwiznę, na jaką mu okoliczności pozwalają,
    nawet subiektywne.

    A mógłbyś mi pomóc i powiedzieć gdzie w kpk napisano,
    że cała zawartość dysku ma być na protokole wyszczególniona.

    Aha, i czy dotyczy to również książek?

    --
    pozdro
    poreba

  • 30. Data: 2005-05-27 19:56:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zaraz, najpierw piszesz: CAŁE, teraz: TYLKO nielegalne.

    Jezeli ma wyjsc dysk to caly spisany, ale jestem za rozwiazaniem takim by
    spisano tylko nielegalne i nie zabierano niczego.

    > Pomyłka, czy zwaężasz w toku?

    jak wyzej

    > I skąd wiadomo PRZED orzeczeniem, że nielegalne?

    no Wiesz, masz winowsa nie masz licencji, skad wiadomo ze nielegalny? :-)

> [...]
    >
    > A mógłbyś mi pomóc i powiedzieć gdzie w kpk napisano,
    > że cała zawartość dysku ma być na protokole wyszczególniona.

    nie chce mi sie teraz szukac,(transfer mi nie pozwala obecnie, siec pada)
    gdzies tam jest w oklicach rozdzialu o przeszukaniu punkcik
    ktory mowi o spisaniu zawartosci dysku i potwierdzeni tego przez osobe u
    ktorej przeszukanie sie odbywa.

    P.