  • 11. Data: 2005-05-27 00:21:11
    Temat: Re: Legalnosc oprogramowania i pozbawianie kompa.
    Od: T...@s...co.uk

    In article <d75kau$hqs$1@inews.gazeta.pl>,
    "Przemek R..."
    .pl> wrote:

    > Zreszta inaczej to by bylo nielogiczne...art 234 nie mialby sensu.
    >
    > ( Kto, przed organem powołanym do ścigania lub orzekania w sprawach o
    > przestępstwo, wykroczenie lub przewinienie dyscyplinarne, fałszywie oskarża
    > inną osobę o popełnienie przestępstwa, wykroczenia lub przewinienia
    > dyscyplinarnego,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    > lat 2.)

    Ale czy moze byc tak ze ktos PODEJRZEWA? I tymi podejrzeniami sie
    dzieli...

    TA

  • 12. Data: 2005-05-27 05:52:49
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > jezeli masz te mp3 rowniez na oryginalnych plytach CD< badz ktos z Twooich
    > nablizszych to nie, w przeciwnym wypadku
    > tak (ssam dysk oczywiscie)

    Wg mnie nie za bardzo .... bo mieć mp3, to nie znaczy rozpowszechniać je,,
    udostępniać ...

    pozdrawiam
    fart

  • 13. Data: 2005-05-27 07:27:32
    Od: Michal Bien <m...@u...uw.edu.pl>

    fart <a...@w...pl> wrote:

    > Wg mnie nie za bardzo .... bo mieć mp3, to nie znaczy rozpowszechniać
    > je,, udostępniać ...

    A ktos tu mowil o udostepnianiu nieograniczonemu kregowi odbiorcow?
    O dozwolonym uzytku slyszales? Poki co producentom AV jeszcze nie udalo sie
    tego z PL prawa autorskiego wykluczyc, albo wylaczyc z niego media cyfrowe
    [w USA i UE powoli pojawiaja sie takie propozycje ze wzgledu na latwosc
    i bezstratnosc powielania].

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

  • 14. Data: 2005-05-27 07:29:50
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Adam wyskrobał(a):
> [...]
    > przykładem.
    > Na dyskach nie było żadnych nielegalnych programów (jeden z nich był
    > zupełnie pusty) a mimo to zabrali "do sprawdzenia" i nie chcą oddać od
    > prawie 3 miesięcy.
    > Bo jeszcze nie sprawdzili zawartości...
    > Nóż się w kieszeni otwiera na taką wolnoamerykankę w wykonianiu naszej
    > "dobrze wyszkolonej" policji.
    > Może kiedyś pojawi się jakaś inicjatywa ustawodawcza i będą musieli oddać
    > w ciągu np. 14 dni - wówczas nie będą brali co popadnie, bo nie będa w
    > stanie sie wyrobić w terminie jak ludziom za dużo dysków skonfliskują.

    Możesz spróbować złożyć zażalenie do prokuratora. Podkreśl, że komputer jest
    Ci potrzebny do pracy.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 15. Data: 2005-05-27 07:37:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > stanie
    > sie wyrobić w terminie jak ludziom za dużo dysków skonfliskują.

    i dlatego warto znac Kpk ktory mowi ze na Twoje zadanie maja oboiwiazek
    spisac zawartosc dysku przed wyniesieniem z domu.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 16. Data: 2005-05-27 07:40:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wg mnie nie za bardzo .... bo mieć mp3, to nie znaczy rozpowszechniać je,,
    > udostępniać ...

    zalezy gdzie je masz jak w katalogu ktory udpstepniasz programem p2p, czy w
    sieci lokalnej to
    oga zabrac jak po ropstu masz, to nie wiem,, wydaje mi sie ze to policje
    powinno "walic".

    p.

  • 17. Data: 2005-05-27 08:41:19
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R..."
    .pl>
    niebacznie popelnil news:d76inj$bmg$1@inews.gazeta.pl:

    > i dlatego warto znac Kpk ktory mowi ze na Twoje zadanie maja
    > oboiwiazek spisac zawartosc dysku przed wyniesieniem z domu.

    Jakie oprogramowanie (pecetowate) musiałby ukraść, żeby jego wartość
    przekroczyła wartość papieru na którym by spisano zawartość
    współczesnych HDD? Pewnie jakiść ERP?

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2005-05-27 10:42:36
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl> writes:

> [...]
    > p2p, czy w sieci lokalnej to oga zabrac jak po ropstu masz, to nie
    > wiem,, wydaje mi sie ze to policje powinno "walic".

    IMO policje bardziej obchodza ludzie, którzy na obrocie pirackim
    oprogramowaniem i muzyką robią pieniądze.

  • 19. Data: 2005-05-27 10:47:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jakie oprogramowanie (pecetowate) musiałby ukraść, żeby jego wartość
    > przekroczyła wartość papieru na którym by spisano zawartość

    a to juz nie jego problem, ja w kazdym razie nie widze nic zlego w tym ze
    nielegalne oprogramowanie bedzie spisane,
    potwierdzone przez osobe u ktorej odbywa si eprzeszukanie i wtedy nawet dysk
    nie bedzie potrzebny. Policja z tego
    co czytam na grupie idzie na latwizne albo .... "Mają kradzione klimy,
    czas na laptopy ;-)"

    Ciekaw jestem czy choc jedna osoba upomniala sie o swoje prawa w takiej
    sytuacji.

    P.

  • 20. Data: 2005-05-27 11:54:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wg mnie nie za bardzo .... bo mieć mp3, to nie znaczy rozpowszechniać je,,
    > udostępniać ...

    "Manie" nie jest karalne. Nie słuchaj bzdur.

    Pzdr
    Leszek