  • Data: 2006-10-28 09:04:14
    Temat: Legalność oprogramowania
    Od: "para maribo" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam pytanie odnośnie legalności oprogramowania.

    Przedstawię to może na podstawie przykładu.
    Moja firma otrzymuje zlecenie wykonania jakiegoś projektu (np. graficznego).
    Zlecenie to wykonuje dla/za nas prawie w całości (lub w całości) inna osoba
    (na podstawie umowy zlecenie) używając nielegalnego Photoshopa. Załóżmy
    również, że moja firma nie posiada licencji na Photoshopa (w ogóle go nie
    posiada).

    Czy za to, że praca została wykonana używając nielegalnego oprogramowania
    odpowiada moja firma czy osoba, której moja firma to zleciła?

    Byłbym wdzięczny jeżeli ktoś byłby w stanie odpowiedzieć na moje pytanie.

    Serdeczne pozdrowienia.