  • 1. Data: 2008-02-14 19:29:50
    Temat: Legalne czy nie?
    Od: "can" <t...@c...nl>

    Witam.
    Czy plakat promujacy holenderską stronę www o uprawie konopii byłby legalny
    w polsce?
    Strona jest prowadzona przez zamieszkałych tam polaków i jest po polsku .

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-02-15 09:36:46
    Temat: Re: Legalne czy nie?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Feb 14, 8:29 pm, "can" <t...@c...nl> wrote:
> [...]
    > w polsce?
    > Strona jest prowadzona przez zamieszkałych tam polaków i jest po polsku .

    A od kiedy promocja stron www jest nielegalna?

  • 3. Data: 2008-02-15 09:45:28
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > pozdrawiam.

    >A od kiedy promocja stron www jest nielegalna?

    a jakie to ma znaczenie?
    wazne co promuje.

    P.

  • 4. Data: 2008-02-15 10:02:46
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Feb 15, 10:45 am, "Troll" <w...@d...mnie> wrote:
    > Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
> [...]

    zabrania sie promocji srodkow psychotropowych, nie promocji sposobow
    uprawy. Ba taka strone jesli jest zrobiona z glowa mozna podciagnac
    nawet pod edukacje psychologiczna i spoleczna.

  • 5. Data: 2008-02-15 12:46:29
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]

    uprawy. Ba taka strone jesli jest zrobiona z glowa mozna podciagnac
    nawet pod edukacje psychologiczna i spoleczna."

    nie wykrecaj sie od odpowiedzi, jakie ma znaczenie czy sie reklamuje
    bezposrednio na swojej stronie czy storne ktora promuje?

  • 6. Data: 2008-02-15 15:02:07
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 15 Lut, 13:46, "Troll" <w...@d...mnie> wrote:

> [...]
    >
    > nie wykrecaj sie od odpowiedzi, jakie ma znaczenie czy sie reklamuje
    > bezposrednio na swojej stronie czy storne ktora promuje?

    Alez ja caly czas odpowiadam, prawo za nielegalne uznaje j/w. Dwa,
    odpowiedz mi na pytanie od kiedy to informowanie o sposobie hodowli
    jest nielegalne. Jak mawia moj znajomy, powiedz ze 100% dokladnoscia
    albo sie nie odzywaj.