  • Data: 2003-04-02 18:41:47
    Temat: Leczenie alkoholika...
    Od: "sebastian" <s...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Potrzebuję naprawdę bardzo pilnie pomocy kogoś kto się zna na przymusowym
    leczeniu alkoholika.
    Jest pewna osoba, która nie zgadza się na leczenie i nie ma szans na
    przekonanie jej.
    Potrzebuję kontaktu z osobą , która mi powie jakie są wszystkie procedury
    związane z zamknieciem takiej osoby w zakładzie dla alkoholików wbrew jej
    woli.
    Mam na to naprawdę niewiele czasu, za jakieś 3 tygodnie może już być za
    późno...
    Może chociaż podpowiecie gdzie szukać , gdzie pytać ?
    Jestem z Wrocławia.
    pozdrawiam!