  • 21. Data: 2008-01-27 17:28:43
    Temat: Re: Łamanie statutu organizacji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fnhhah$fiv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > W sumie nic. A jak jeszcze sedzia, prokurator, adwokat i oskarzeni
    > spotkaja sie na jednym polowaniu to milej atmosferze wyjasnia sobie
    > wszystkie okolicznosci sprawy ;-)

    Wykluczyć tego nie można. Różnie z tym bywa. Choć istnieją tu pewne
    ograniczenia. Jeśli faktycznie ktoś tam przegnie, to może się okazać, że
    tego się nie da zatuszować.

  • 22. Data: 2008-01-30 14:28:31
    Od: b...@i...pl

    No coz, w zwiazku z tym ze wszystkie wyjasnienia nie pomogly mi jednak za
    wiele, musze ponowic pytanie bardziej je uszczegolawiajac.
    Chodzi o partie polityczna.
    Chodzi o to, ze zarzad nie glosuje votum zaufania, do czego jest zobowiazany
    statutem i nikt nie jest w stanie z tym nic zrobic wewnatrz partii... ani sad
    partyjny, ani zarzady wyszego szczebla, ani sami czlonkowie - bo po prostu to
    zarzad zwoluje ten specjalny rodzaj spotkania, na ktorym mozna prowadzic
    glosowania. Wszystkie instytucje wewnatrz partyjne umywaja rece.

    JAK mozna to ugryzc ?
    Czy sa w polsce jakies instytucje zajmujace sie partiami politycznymi? Niestety
    PKW rowniez mowi ze to nie jej dzialka - wiec kogo ?

    pozdrawiam,
    Krzyseik