eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaik pyta... ustawa o świadczeniu drogą elektroniczną a zaproponowanie współpracy › Laik pyta... ustawa o świadczeniu drogą elektroniczną a zaproponowanie współpracy
  • Data: 2003-05-13 07:47:13
    Temat: Laik pyta... ustawa o świadczeniu drogą elektroniczną a zaproponowanie współpracy
    Od: "Jupeter" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie (terotetyczne):

    Mam serwis X na którym umieszczam ogłoszenia. Z tego serwisu mam pieniądze
    (reklama). Chciałbym poszerzyć swoją ofertę ogłoszeń poprzez zaproponowanie
    firmie Y, że będę umieszczał początki ich ogłoszeń na swojej stronie i dalej
    podawał adres na ich stronę WWW (nieodpłatnie).

    Pytanie: Czy wysłanie listu z ofertą współpracy jest naruszeniem ustawy o
    świadczeniu drogą elektroniczną?

    PS. Tej oferty NIE będę rozsyłał po 1000 firm, tylko do konkretnej 1 - tak
    więc spamerstwo odpada :)