  • Data: 2005-02-21 14:41:27
    Temat: LINK 4 - ZŁODZIEJE CZY BIUROKRACI???-CO ROBIĆ??????
    Od: "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Grupowicze pomóżcie!...:]
    Od pewnego czasu mam problem z wyegzekwowaniem pieniędzy za samochód który
    rozbiła mi winowajczyni ubezpieczona w Link4. Początkowo naliczono 14.500zł
    za auto (Seicento 2004r. wart 20.100zł) ale okazało się to bardzo
    niekorzystne wyliczenie w stosunku do ceny giełdowej więc napisałem odwołanie
    i... mineło już ponad 90 dni, odwołanie niezostało rozpatrzone bo najpierw
    zasłaniali się notatką z policji (z której jednoznacznie wynika kto jest
    winny wypasku) a puźniej jak ją otrzymali wymyślili ze muszą czekać na
    rozprawę i orzeczenie winy choć rozprawa ta niebędzie ożekać winy a jedynie
    wymierzać już karę za popełnione wykroczenie z KK 177.1 .

    Mam więc w związku z tym kilka pytań:
    1.Policja stwierdziła że w związku z tym przed rozprawą o ukaranie winnej
    wypadku powinienem złożyć wniosek o zapłate za uszkodzone auto (puźniej
    poszkodowana może dochodzić swojego od Link4) czy jest to prawda?

    2.Czy znaciwe jakichś prawników którzy zajmują się egzekwowaniem należności
    za zniszczone mienie(namiary, telefony)?

    3.Czy znacie jakieś jeszcze inne możliwości wyegzekwowania pieniędzy w
    szybkim czasie bo sprawa ciągnie się już stanowczo za długo (wypadek miał
    miejsce 6 listopada 2004r.)?

    Pozdrawiam
    Sebastian M.