  • 1. Data: 2005-03-03 13:51:57
    Temat: L4 a praca tymczasowa
    Od: "Inez" <m...@i...pl>

    Mam parę pytań i byłabym bardzo wdzięczna za pomoc, gdyż nie mam na ten
    temat zielonego pojecia...

    1. Podpisuję z moim pracodawcą co mniej więcej tydzień, dwa tygodnie umowę o
    pracę tymczasową na czas określony. Mam takich umów chyba już z 20. Ostatnio
    dowiedziałam się, że to nie jest zgodne z prawem, gdyż takich umów może być
    co najwyżej 3. Czy to prawda? A jeżeli tak, to co z tej sprawie można
    zrobić?

    2. Pod koniec stycznia, w trakcie trwania jednej z takich umów, poszłam na
    L4, na którym przebywałam przez 36 dni. Umowa z pracodawcą była jeszcze
    podpisana na trzy dni, w trakcie których zaczęłam to L4. Pracodawca
    twierdzi, że on ma zapłacić mi tylko za te 3 dni a resztę mam otrzymać od
    zusu... Czy tak to ma wyglądać? Z tego co wiem, za 33 dni L4 płaci właśnie
    pracodawca.

    3. To już chyba ostatnie pytanie: jeżeli chce dostać od ZUS jakieś
    pieniądze, to powinnam to w nim zgłosić, czy to pracodawca powinien się tym
    zająć?

    Proszę o pomoc, bo na razie wygląda na to, że zostanę bez jakiegokolwiek
    wynagrodzenia...