  • 1. Data: 2009-01-23 11:33:34
    Temat: Re: Kurs Euro na autostradzie Katowice Kraków
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Tapatik napisał:

    > W sklepie "Piotr i Paweł" w Markach koło Warszawy jest jedna kasa, gdzie
    > można płacić w Euro. Kurs wczorajszy 4,10 zł.
    > Też mnie to zastanowiło :-)

    dopóki obowiązującą walutą w Polsce jest złotówka, to nie ma sztywnego i
    oficjalnego kursu wymiany, więc gdziekolwiek płacicie euro to jest to na
    zasadzie sprzedania tego euro jak w kantorze po kursie jaki widać

    (przy okazji ciekawy jestem jakie przepisy reguluja taką zapłate obcą
    walutą, czy taki sklep musi mieć takie zezwolenie jak kantory?)

  • 3. Data: 2009-01-25 00:26:27
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Misiek pisze:

    > Czy jest to możliwe, aby ustalać sobie kurs Euro jak się chce?
    > Przecież to jest prawie 10% dodatkowego czystego zarobku!

    Zarobku? Ja bym tych euro kupił cały worek :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 4. Data: 2009-01-25 00:45:53
    Od: "Scob" <scob_-@-_o2.pl>

    | Czy jest to możliwe, aby ustalać sobie kurs Euro jak się chce?
    | Przecież to jest prawie 10% dodatkowego czystego zarobku!

    przecież dochodówkę zapłacą z "róznic kursowych"!
    a do tego chronią się przed "wiochcfaniakami" rozmieniającymi sobie ojro na
    złotówki

  • 5. Data: 2009-01-25 01:05:59
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Misiek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy jest to możliwe, aby ustalać sobie kurs Euro jak się chce?
    > Przecież to jest prawie 10% dodatkowego czystego zarobku!

    a wyobrażasz sobie przeliczanie i wydawanie reszty ?

    macso

  • 6. Data: 2009-01-25 07:42:32
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > Czy jest to możliwe, aby ustalać sobie kurs Euro jak się chce?

    Heloł!!! Okres z kołchozami już sie skończył :-)

    D.

  • 7. Data: 2009-01-25 08:16:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 25 Jan 2009 00:52:05 +0100, Misiek napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy jest to możliwe, aby ustalać sobie kurs Euro jak się chce? Przecież
    > to jest prawie 10% dodatkowego czystego zarobku!

    Nie chciałbyś w ten sposób zarabiać?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2009-01-25 09:31:40
    Od: "Misiek" <m...@w...pl>

    > Nie chciałbyś w ten sposób zarabiać?

    Ja bym chciał, ale czy nie jest to jakoś prawnie regulowane?

  • 9. Data: 2009-01-25 13:14:24
    Od: BK <b...@g...com>

    On 25 Sty, 10:31, "Misiek" <m...@w...pl> wrote:

    > Ja bym chciał, ale czy nie jest to jakoś prawnie regulowane?

    Ojej jakie bezczelne z nich swinie chca sami decydowac ile beda za cos
    placic, np. za Euro. Pod sciane ich i rozstrzelac spiewajac
    jednoczesnie Miedzynarodowke.

    Ej sorry polozyles sie spac w 1953 i obudziles sie wczoraj? ;-)

  • 10. Data: 2009-01-25 14:48:43
    Od: "papla" <n...@p...pl>

    W Warszawie na Starówce jest jeszcze lepszy kurs - za WC płacisz 2 zł lub 1
    Eur :)