  • 21. Data: 2007-12-04 12:45:41
    Temat: Re: Kupowanie na Allegro
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Budzik pisze:

    > raczej, jezeli kineskop posiadał zarysowania, to powinna byc informacja, ze
    > takowe zarysowania sa. Zarysowania obudowy, to nie zarysowania kineskpu.

    "Towar powystawowy, zarysowania, otarcia, peknięcia obudowy itp." -
    można to interpretować dwojako, jako że wszystko zawarto w jednym zdaniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 22. Data: 2007-12-04 18:52:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > "Towar powystawowy, zarysowania, otarcia, peknięcia obudowy itp."
    > -
    > można to interpretować dwojako, jako że wszystko zawarto w jednym
    > zdaniu.

    rzeczywiscie mozna. Na 95% nie kupiłbym Tv bez dopytania o kineskop przy
    takim opisie.

    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"

  • 23. Data: 2007-12-05 17:31:06
    Od: s...@g...com

    Widze, ze musze sprostowac kilka rzeczy. Troche namieszalem...
    I tak:
    Kineskop nie mial malego zarysowania ale szerokie na okolo 3 mm,
    dlugie na pol wysokosci ekranu jakby ktos kamieniem szlifierskim po
    ekranie przejechal... Balem się, ze to oslabione mechanicznie miejsce
    moze spowodowac implozje.. w rezultacie zniszczenie telewizora i moze
    pozar.. (gorzej gdyby to sie stalo pod nieobecnosc domownikow albo w
    nocy.. brrrr...)
    Mam wykonane zdjecia telewizora z zielonym ekranem i sfotografowalem
    tez zarysowanie.

    O nieuczciwosci sprzedawcy swiadczy fakt, iz kazal zaplacic mi w sumie
    715 PLN, 600 za tywizor, 115 za koszty przesylki. Koszty przesylki
    wyniosly 110PLN. Paragon otrzymalem na 710PLN. Znaczy, ze sprzedawca
    przywlaszczyl sobie moje 5PLN. Utrzymuje zatem, ze sprzedawca FHU
    Danti z Rzeszowa jest nieuczciwy.

    Oto sytat z pisma, w ktorym odstapilem od umowy:..."W związku z
    dostarczeniem mi wadliwego telewizora marki MEDION 32'' PIP 2xPAP
    100HZ H odstępuję od umowy i żądam zwrotu wpłaconej kwoty 600zł + 115
    zł.= 715zł".

    Racje ma Dyskus... czytalem w komentarzach odpowiedzi FHU Danti na
    negatywy kupujacych. Danti spycha kazda usterke na firmy kurierskie.
    Znaczy - umywa rece. Sprzedaje gnioty a potem nie odbiera telefonow,
    nie odpowiada na emaile...

    Obiecuje, ze nie kupie juz nigdy telewizora na Allegro:)

    Dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam:)

  • 24. Data: 2007-12-06 12:40:28
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Budzik pisze:

    > rzeczywiscie mozna. Na 95% nie kupiłbym Tv bez dopytania o kineskop przy
    > takim opisie.

    Na 100% nie kupiłbym niczego "powystawowego" :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 25. Data: 2007-12-07 01:14:56
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Na 100% nie kupiłbym niczego "powystawowego" :)

    Bez przesady.. radio, cd, i cos tam jeszcze.