  • 41. Data: 2013-09-20 17:17:19
    Temat: Re: Kupno telefonu bez papierów ...
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-09-20 17:04, Mariusz pisze:
    > Papiery - tam gdzie jest zawarty IMEI itd ze telefon pochodzi z
    > legalnego źródła

    Żeby odczytac Imei telefonu nie potrzeba zadnych papierów, a papiery
    jesli juz ktos bardzo bedzie chcial to moze dorobic jakie bedziesz
    chciał. Sprawy sobie nie zdajesz ile kradzionego towaru jest w tzw
    .legalnym obrocie

  • 42. Data: 2013-09-20 17:18:34
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-20 17:15, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jak kupujesz samochód w komisie to wymagasz aktu urodzenia mechaników,
    > którzy go składali? Ogarnij się.

    Chłopie co Ty porównujesz ??? Ale własnie. Samochód też kupujesz bez
    papierów ?? Bez dowodu rejestracyjnego, bez karty pojazdu itd ????
    No przeciez kupujesz samochód a nie papiery na niego.

  • 43. Data: 2013-09-20 17:20:15
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-20 17:18, Mariusz pisze:

    > Chłopie co Ty porównujesz ??? Ale własnie. Samochód też kupujesz bez
    > papierów ?? Bez dowodu rejestracyjnego, bez karty pojazdu itd ????
    > No przeciez kupujesz samochód a nie papiery na niego.

    I jeszcze jedno pytanko mi się nasuneło :)
    Podoba Ci się samochód, idziesz go kupić, ale nie ma papierów, tylko sam
    samochód i co kupujesz go ????:)))) Czy się pytasz o papiery itd ???

  • 44. Data: 2013-09-20 17:21:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości grup
    > I jeszcze jedno pytanko mi się nasuneło :)
    > Podoba Ci się samochód, idziesz go kupić, ale nie ma papierów, tylko sam
    > samochód i co kupujesz go ????:)))) Czy się pytasz o papiery itd ???

    Od kiedy dowód rejestracyjny to dowód, że auto nie jest kradzione?

  • 45. Data: 2013-09-20 17:23:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.09.2013 17:04, Mariusz pisze:
    > Papiery - tam gdzie jest zawarty IMEI itd ze telefon pochodzi z
    > legalnego źródła

    A konkretnie? I po polsku?

  • 46. Data: 2013-09-20 17:23:53
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 20.09.2013 17:15, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jak kupujesz samochód w komisie to wymagasz aktu urodzenia mechaników,
    > którzy go składali? Ogarnij się.

    A może Skłodowska też?

    p. m.

  • 47. Data: 2013-09-20 17:27:15
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    Tak tak, kupujecie bez żadnych dokumentów :))
    W sumie jak tak czytam to wątpie że jaki kolwiek macie samochód bo nie
    wiem czy skonczyliście liceum :

  • 48. Data: 2013-09-20 17:28:05
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    A papier n:
    Model telefonu
    IMEI - dla was numer seryjny :)))))

  • 49. Data: 2013-09-20 17:32:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.09.2013 17:28, Mariusz pisze:
    > A papier n:
    > Model telefonu
    > IMEI - dla was numer seryjny :)))))

    Toaletowy?

    Odpowiedz wreszcie konkretnie - jaki to konkretne ma być dokument i na
    jakiej podstawie prawnej? Albo się uprzejmie zamknij.

  • 50. Data: 2013-09-20 17:34:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz wrote:

    > Dajmy na to kupujesz telefon bez papierów - okazuje się że jest
    > kradziony - masz paserke i po telefonie - Dziękuje

    co nie znaczy, ze nie mozesz kupic bez papierow jak chcesz.
    i to nie znaczy, ze papiery muszą byc.

    moga byc, dobrze jak są, ale nie ze muszą byc.