  • 31. Data: 2013-09-20 16:19:21
    Temat: Re: Kupno telefonu bez papierów ...
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-09-20 12:31, PiotrUś pisze:
    > WItam
    > Kupiłem telefon na allegro, niestety po jego dostaniu zauważyłem że nie
    > ma na niego papierów,

    A ja tylko gwoli scislosci - o jakie "papiery do telefonu" chodzi?
    Bo ja np. po gwarancji wywalam pudelko/instrukcje/swistki etc, paragony itd.
    Fakture ew. po zakonczeniu obowiazujecego okresu przechowywania dokumentow.

    No ale o jakie papiery chodzi tworcy watku?

    --
    jarek

  • 32. Data: 2013-09-20 16:31:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.09.2013 16:06, Mariusz pisze:
    > Acha i żeby nie było mówie o telefonach które mają góra rok i są warte
    > ponad 1000 zł.
    > ps. chciałbym żeby was Policja złapała że macie telefon kradziony (
    > kupiony np na allegro bez papierów na ten telefon :)))) )

    A ja bym chciał, żeby policja tobie zrobiła rewizję.

    Ciekaw jestem, jak bardzo byłbyś zaskoczony ich odkryciami ;->

  • 33. Data: 2013-09-20 16:37:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz wrote:
    > Już pisałem, nie tylko mnie.
    > Idz do komisu, lombardu itd i zobaczysz czy przyjma Ci tel bez papierów.

    no i?
    jaki wniosek?
    ze telefon musi miec papier bo w komisie nie chcą przyjąc bez

    ty masz niezle zrytą logikę

  • 34. Data: 2013-09-20 17:00:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości grup
    > CHyba nie do końca znacie prawo.

    Chyba ty.

    > ps. idzcie obojetnie do jakiegos komisu, lombardu itd i powiedzcie ze macie
    > SAM telefon bez niczego i chcecie go sprzedać :)

    Bez problemów kupią.

  • 35. Data: 2013-09-20 17:04:19
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    Papiery - tam gdzie jest zawarty IMEI itd ze telefon pochodzi z
    legalnego źródła

  • 36. Data: 2013-09-20 17:07:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości grup
    > WG mnie nawet jak nie pisze że są papiery w telefonie to przeciez to jest
    > oczywiste że muszą byc.

    W telefonie powinien być głośnik, anteny, mikrofon, płyta główna, przyciski,
    procesor itp, a nie papiery.

  • 37. Data: 2013-09-20 17:12:57
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-20 17:07, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości grup
    >
    > W telefonie powinien być głośnik, anteny, mikrofon, płyta główna,
    > przyciski, procesor itp, a nie papiery.

    Dajmy na to kupujesz telefon bez papierów - okazuje się że jest
    kradziony - masz paserke i po telefonie - Dziękuje

  • 38. Data: 2013-09-20 17:14:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości grup
    > Dajmy na to kupujesz telefon bez papierów - okazuje się że jest kradziony -
    > masz paserke i po telefonie - Dziękuje

    Mam paragon/fakturę.

  • 39. Data: 2013-09-20 17:15:31
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > Dajmy na to kupujesz telefon bez papierów - okazuje się że jest
    > kradziony - masz paserke i po telefonie - Dziękuje

    To tak jak z dziewczynami idziez z nia na chate ruchasz i moze miec syfa
    albo i nie.

  • 40. Data: 2013-09-20 17:15:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości grup
    > Papiery - tam gdzie jest zawarty IMEI itd ze telefon pochodzi z legalnego
    > źródła

    Jak kupujesz samochód w komisie to wymagasz aktu urodzenia mechaników, którzy go
    składali? Ogarnij się.