  • Data: 2004-03-25 16:35:08
    Temat: Kupno nowego mieszkania a usterki
    Od: "Cezary" <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :)

    Jak w temacie. Problem to:
    1. Kupujący nie przyjrzał się umowie (wiem, że to głupota). Były w niej
    zapisane schody na piętro, zamiast nich jest zbita z desek drabina. Za
    mieszkanie już dokonano zapłaty.
    Czy jakoś można jeszcze załatwić sprawę schodów?
    2. Pojawiły się usterki. Proponowałem, żeby je wszystkie spisać i za
    potwierdzeniem oddać przedstawicielowi firmy z którą podpisano umowę z
    prośbą o usunięcie.
    Pytanie:
    a) Jak wynegocjować wykonanie napraw? (Czy samo pismo wystarczy?
    b) Jak wyegzekwować konkretne terminy wykonania? Kto takie terminu musi
    podać? Narzucić je samemu, czy jakoś inaczej?

    --
    Pozdrawiam Cezary