  • 1. Data: 2006-04-05 08:51:21
    Temat: Kupno laptopa uzywanego
    Od: morti <m...@m...pl>

    Witam,

    chce kupic uzywany komputer. Cena jest dosc spora circe 3000. Wiem, ze
    sprzet jest bez gwarancji, ale i bez wad. Czy taka czynnosc wymaga formy
    pisemnej celem ewentualnego dochodzenia roszczen?

    Pozdrawiam, B.

  • 2. Data: 2006-04-05 09:18:17
    Temat: Re: Kupno laptopa uzywanego
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@m...pl> napisal(a):
    > chce kupic uzywany komputer. Cena jest dosc spora circe 3000. Wiem, ze
    > sprzet jest bez gwarancji, ale i bez wad. Czy taka czynnosc wymaga formy
    > pisemnej celem ewentualnego dochodzenia roszczen?

    Nie, ale bez jakiegoś papierka możesz mieć problem z udowodnieniem od
    kogo i co kupiłeś ;-)

    P.S. Jeśli kupujesz od osoby prywatnej, to pamiętaj o podatku PCC!
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-04-05 09:39:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 05 Apr 2006 10:51:21 +0200, morti napisał(a):

    > chce kupic uzywany komputer. Cena jest dosc spora circe 3000. Wiem, ze
    > sprzet jest bez gwarancji, ale i bez wad. Czy taka czynnosc wymaga formy
    > pisemnej celem ewentualnego dochodzenia roszczen?

    Wystarczy zwykła umowa K/S, żeby potem nie było żadnych problemów.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-04-05 09:39:56
    Od: morti <m...@m...pl>

    scream napisał(a):

    > Wystarczy zwykła umowa K/S, żeby potem nie było żadnych problemów.

    A jaka forme ma ta umowa K/S - pisemna?

    pozdr.,
    B.

  • 5. Data: 2006-04-05 10:28:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    morti napisał(a):

    > A jaka forme ma ta umowa K/S - pisemna?

    a jak mistrzu myslisz? :-)

    P.

  • 6. Data: 2006-04-05 10:43:49
    Od: morti <m...@m...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a jak mistrzu myslisz? :-)
    >
    > P.

    Mysle, ze pisemna - tylko czy przy braku formy pisemnej jest rygor
    niewaznosci?

    B.

  • 7. Data: 2006-04-05 11:55:36
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    morti <m...@m...pl> naskrobał/a w news:e1070f$hu8$1@news.onet.pl:

    > Mysle, ze pisemna

    Gdy kupujesz gazetę w kiosku, to też zawierasz umowę na piśmie?

    > - tylko czy przy braku formy pisemnej jest rygor
    > niewaznosci?

    Nie.

    > Attachment decoded: untitled-2.txt
    > --------------000704000802080104060604
    > begin:vcard
    > note;quoted-printable:--=0D=0A=
    > pozdr., morti=0D=0A=
    > [ if there is something wrong with UNIX flavour - usually blame
    > Micro$oft=
    > ]=0D=0A=
    > -=3D UNKNOWN =3D-
    > version:2.1
    > end:vcard
    >

    > Attachment decoded: mortician.vcf
    > --------------000704000802080104060604--

    Pozbądź się tego.

  • 8. Data: 2006-04-05 19:07:26
    Od: morti <m...@m...pl>

    Nie, ale gazeta nie podlega gwarancji, rekojmi itp. jest to praktycznie
    przedmiot jednorazowego uzytku.

  • 9. Data: 2006-04-05 19:14:43
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    morti napisał:
    > Nie, ale gazeta nie podlega gwarancji, rekojmi itp. jest to praktycznie
    > przedmiot jednorazowego uzytku.

    Podlega jak najbardziej niezgodności z umową, jeśli np. brakuje
    niektórych stron (albo dodatków). Albo jeśli ktoś poprosił o
    Rzeczpospolitą a dostał Nasz Dziennik ;)