  • Data: 2008-07-02 20:44:51
    Temat: Kupiłem towar za 0,00zł w sklepie internetowym
    Od: "wojtek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    mam takie pytanie: w sklepie internetowym był wystawiony do sprzedaży towar
    za 0,00zł. Było napisane również, że cena nie ustalona, ale zaraz obok, że
    cena 0,00zł. Można było kliknąć "dodaj do koszyka" więc kliknąłem. Wybrałem
    potem formę przesyłki i kliknąłem "dalej" no i kupiło. Wyświetliło
    potwierdzenie. Później też dostałem potwierdzenie wysłane "z automatu" przez
    sklep inetrnetowy z taką właśnie ceną: 0,00zł + kilknaście zł za przesyłkę.
    Sam towar jest wart na rynku ok.200-300zł.
    Cena 0,00zł pewnie wynikała z błędu osoby zarządzającej obsługą tego sklepu
    internetowego.
    Towaru nie mają na sklepie (magazynie) bo to nowość i cena jeszcze nie
    ustalona.

    Pytanie brzmi: czy mam prawo domagać się wysłania tego towaru za tą cenę
    (0,00zł), gdy pojawi się już na stanie? Czy może sprzedawca ma jakieś prawo
    się tłumaczyć?

    Pozdrawiam,
    Wojtek