  • 11. Data: 2006-05-14 15:22:00
    Temat: Re: Kupiłem auto na allegro za 125 zł. Co dalej?
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "spoko_luzik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e46vak$185p$1@services.vline.pl
    > Witam!
    > Wczoraj udało mi się kupić na allegro.pl samochód Nissan Murano z
    > 2005 roku za 124,90 zł.
    > Wg. regulaminu tego serwisu, wygrana licytacja jest jednocześnie umową
    > między kupującym i licytującym. Czy istnieje fizyczna możliwość kupna
    > tego auta za tą cenę? Czy w razie zerwania umowy przez sprzedającego
    > mogę ubiegać się o odszkodowanie? Proszę o ew. wskazówki co do
    > postępowania, gdyż jest to pierwsze auto, do którego kupna się
    > zabrałem. Z góry dziękuję za pomoc.

    minie dziwi taka informacja "+ ewentualne koszty transporu " to jedno a
    drugie to przeczytałeś w opisie

    " Cena do negoicjacji!!!
    Kontakt:880-895-260

    Cena nowego u dealera : 230 000 zl "

    abul

  • 12. Data: 2006-05-14 15:53:33
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Pewnego razu scream nabazgrał(a):

    > Co ma do tego cena minimalna? To tylko wymysł allegro.
    > Jak dla mnie to tu mógłby mieć zastosowanie art 84 KC.

    Może i wymysł, ale sie na niego godzisz biorąc udział w licytacjach.

    ZauraK

  • 13. Data: 2006-05-14 16:24:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 May 2006 15:53:33 +0000 (UTC), ZauraK napisał(a):

    > Może i wymysł, ale sie na niego godzisz biorąc udział w licytacjach.

    Nadrzędne nad regulaminami są zawsze przepisy KC.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2006-05-14 17:43:53
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Co na to sprzedający ? Przypuszczam, że po prostu przez pomyłkę nie
    wstawił ceny minimalnej. Nic tu nie zdziałasz, bo niby dlaczego miałby
    Ci sprzedać skoro się pomylił. A po drugie faktycznie wchodziłybyś w
    taką transakcję za 124,90zł ? Pzdr.

  • 15. Data: 2006-05-14 18:04:50
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Nadrzędne nad regulaminami są zawsze przepisy KC.

    Co nie zmienia faktu, że biorąc udział w aukcji zgadzasz się na to, że w
    przypadku nie osiągnięcia ceny minimalnej kupujący może wycofać się ze
    srzedaży. Na tej samej zasadzie jak i przetarg może być odwołany bez podania
    przyczyn, o ile ogłaszający przetarg o tym uprzedzi.

  • 16. Data: 2006-05-14 18:34:40
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > http://www.allegro.pl/item103952522_nissan_murano_sl
    _3_5_v6_jak_nowy_pilnie_.html
    > Pewnie to ta aukcja;)
    Opis tragiczny - jakby wystawial dzieciak z podstawówki. Tak roi się od
    błędów.
    Dane sprzedającego też sporo mowią. To jego zaledwie 6 aukcja.
    Na temat poprzednich nic się nie mozna dowiedziec,
    bowiem zostały przeniesione do archiwum.
    Jak dla mnie żart.
    Jak dostanie samochód to bedzię pomniejszy cud.

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 17. Data: 2006-05-14 18:45:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 May 2006 20:04:50 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    > srzedaży. Na tej samej zasadzie jak i przetarg może być odwołany bez podania
    > przyczyn, o ile ogłaszający przetarg o tym uprzedzi.

    Dokładnie o to mi chodziło, ale to stwierdza KC :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2006-05-14 18:52:49
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Ci sprzedać skoro się pomylił. A po drugie faktycznie wchodziłybyś w
    > taką transakcję za 124,90zł ? Pzdr.

    A US jakby sie ucieszyl :D Oj, jakby sie ucieszyl :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 19. Data: 2006-05-14 21:39:32
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A US jakby sie ucieszyl :D Oj, jakby sie ucieszyl :D

    Mysle, ze nie macie racji. W koncu tu wchodza prawa dot. licytacji -
    wystawiajacy na licytacje przedmiot godzi sie na sprzedanie go za okreslona
    cene, ktora bedzie najwyzsza wylicytowana kwota.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 20. Data: 2006-05-15 07:00:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Mysle, ze nie macie racji. W koncu tu wchodza prawa dot. licytacji -
    > wystawiajacy na licytacje przedmiot godzi sie na sprzedanie go za
    > okreslona cene, ktora bedzie najwyzsza wylicytowana kwota.

    dodatkowo aukcje traktowane sa jak umowa ustna, wiec kupic samochodu nie
    kupi ale 10% odstepnego od umowy mu sie nalezy i w sadzie jak dobrze
    pojdzie to to moze ugrac, pod warunkiem ze zaryzykuje :)

    slyszalem o podobnym przypadku kiedy ktos rownie oblatany w aukcjach
    wystawil knajpe za 1pln a inny cwany ja kupil, sprawa zakonczyla sie
    podobno w sadzie i podobno takim wlasnie wyrokiem