  • 1. Data: 2002-10-03 07:06:02
    Temat: Kupić i sprzedać nieruchomość dla pieniędzy na książeczce mieszkaniowej
    Od: "TomekK" <t...@w...pl>

    Spotkałem się w gazecie z ogłoszeniem: "pomagam odzyskać pieniądze z
    książeczki mieszkaniowej". Zadzwoniłem. Pani poinformowała mnie, że
    mniej-więcej polega to na fikcyjnym zakupie nieruchomości, likwidacji
    książeczki na podstawie dokumentów z tejże tranzakcji, po czym odsprzedaży
    dalej tej nieruchomości. Kosztowałoby mnie to 5 tys. zł. Mam pytanie czy
    takie operacje są wogóle możliwe prawnie ? Czy kupienie danej nieruchomości
    nie wiąże mnie z nią na jakiś czas, np. rok, dwa... Dosyć legicznie mi
    wszystko przedstawiano przez telefon, ale mam mnóstwo wątpliwości. Czy
    powinienem czegoś się obawiać ? Proszę o wszelkie uwagi.

    Pozdrawiam,
    Tomek