  • 1. Data: 2004-10-14 13:52:56
    Temat: Która cena jest ceną właściwą?
    Od: "Gromek" <g...@W...gazeta.pl>

    Jeśli jest oferta aukcji internetowej i aukcja zaczyna się od 100 zł bez ceny
    minimalnej, a w tekście jest sprzedam telefon za 850 zł.

    Generalnie prawo nakazuje badać treść umów i dlatego nie mam pojęcia na której
    cenie się wzorować?

    Prosiłbym o opinię użytkowników poparte jakimś faktem prawnym, a nie
    odpowiedzi typu że wydaje mi się, albo że to jest oczywiste.

  • 2. Data: 2004-10-14 14:40:22
    Temat: Re: Która cena jest ceną właściwą?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gromek" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Ta, za którą obydwie strony umowy zdecydują się dokonać sprzedaż, a więc
    może to być zasadniczo zupełnie in a kwota. W opisanym przez Ciebie
    przypadku można jedynie się zastanawiać nad dwuznacznością oferty, bo to
    mniej więcej tak, jakby ktoś dał ogłoszenie "Sprzedam psa za 100 lub 200 zł"
    :-))

  • 3. Data: 2004-10-14 15:30:18
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Thu, 14 Oct 2004 16:40:22 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > mniej więcej tak, jakby ktoś dał ogłoszenie "Sprzedam psa za 100 lub 200 zł"

    Dokladnie, poza tym w przypadku allegro.pl brak ceny minimalnej często
    świadczy o niewiedzy/błędzie użytkownika wystawiającego dany przedmiot na
    licytację.

    pozdrawiam

    --
    Karol Makowski
    http://BSDzine.org

  • 4. Data: 2004-10-14 20:00:49
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 13:52:56 +0000 (UTC), Gromek naskrobał(a):

> [...]
    >
    > Prosiłbym o opinię użytkowników poparte jakimś faktem prawnym, a nie
    > odpowiedzi typu że wydaje mi się, albo że to jest oczywiste.

    faktem prawny jest regulamin allegro który precyzuję tą kwestie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org