  • 1. Data: 2004-10-14 13:29:27
    Temat: co to jest teren zamkniety?
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    ... w rozumieniu ust. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym?
    "Art. 51.
    1. W sprawach ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego decyzje
    wydają w
    odniesieniu do:
    (...)
    3) inwestycji celu publicznego na terenach zamkniętych - wojewoda;"

    czy jest to teren zamkniety dla ludnosci, typu rezerwat, poligon etc? czy
    moze teren zamkniety w sensie ze w calosci nalezacy do prywatnego
    wlasciciela, inwestycja nie wkracza na teren publiczny a jedynie jest
    "zamknieta" na terenie jednego wlasciciela prywatnego?

    ogolnie sprawa wyglada tak - ktos chce wybudowac przez moja dzialke kabel
    elektryczny. zlozyl wniosek w wydziale architektury o lokalizacje inwestycji
    celu publicznego, i pomimo mojego pisma protestujacego otrzymal decyzje o
    warunkach zagospodarowania terenu. Pytanie - odwolywac sie teraz do SKO
    (tylko cieeezko znalezc podstawe) czy zaczekac na postepowanie o pozwoleniu
    na budowe? i co dokladnie oznacza art 55. wyzej cytowanej ustawy, ze
    "Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wiąże organ
    wydający decyzję o pozwoleniu na budowę." - jesli ustalono lokalizacje celu
    publicznego nie mozna odmowic pozwolenia na budowe? dzieki za odpowiedzi

    Kwik