-
1. Data: 2003-11-24 20:26:44
Temat: Kto winny: Sklep czy Serwis?
Od: "FrEeMaN" <t...@z...pl>
Witam
Mam taki problem:
Jakieś 2 miesiące temu zaniosłem do sklepu zepsuty sprzęt, który objęty jest
gwarancją.
W sklepie sprzęt przyjęli bez problemów i powiedzieli mi, że natychmiast
wysyłają go do serwisu naprawczego i że w przeciągu ustawowych 2 tygodni
sprzęt powinien być naprawiony.
Po 2 tygodniach dowiaduje się w tym że sklepie iż serwis jeszcze walczy z tą
usterką i że musze poczekać jeszcze parę dni. Poza tym serwis jest w
Niemczech więc sam transport zajmuje dużo czasu.
Poczekałem i parę dni po czym znowu dowiaduje się że muszę czekać i tak do
dzisiaj.
W sklepie panowie nie poczuwają się do odpowiedzialności i kazali mi
osobiście walczyć ze serwisem, który naprawia mój sprzęt.
Kto w związku z tym łamie prawo sklep, czy serwis??
(Na podstawie jakiego artykułu prawa handlowego(lub innego) mogę walczyć o
swoje?)
Dodam że chodzi o znanego producenta i znaną sieć sklepów.
Pozdrawiam
i z góry dziękuję za odpowiedzi.
-
2. Data: 2003-11-24 20:40:43
Temat: Re: Kto winny: Sklep czy Serwis?
Od: kam <X...@X...onet.plX>
FrEeMaN wrote:
> Kto w związku z tym łamie prawo sklep, czy serwis??
> (Na podstawie jakiego artykułu prawa handlowego(lub innego) mogę walczyć o
> swoje?)
1. Kiedy kupiłeś?
2. Korzystałeś z gwarancji? Co w niej jest, jaki termin (bo nie ma
żadnego ustawowego jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne)?
3. Kto jest gwarantem?
KG
-
3. Data: 2003-11-25 08:00:22
Temat: Re: Kto winny: Sklep czy Serwis?
Od: "FrEeMaN" <t...@z...pl>
>
> 1. Kiedy kupiłeś?
w marcu br.
> 2. Korzystałeś z gwarancji? Co w niej jest, jaki termin (bo nie ma
> żadnego ustawowego jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne)?
nie korzystałem. Nie ma w niej terminu. Sklep ma napisane w swoim
regulaminie: "przewiduje się 14 dni na naprawę lub trochę więcej gdy
usterka jest poważna i wymaga większego nakładu pracy" (tak jest w
regulaminie sklepu)
> 3. Kto jest gwarantem?
Karte gwarancyjną dostałem ze sklepu. Ale sama gwarancja należy do HP :P
Pozdrawiam
>
> KG
>
>
>
-
4. Data: 2003-11-25 08:03:59
Temat: Re: Kto winny: Sklep czy Serwis?
Od: "Psychik" <p...@c...pl>
Użytkownik "FrEeMaN" <t...@z...pl>
> > 3. Kto jest gwarantem?
>
> Karte gwarancyjną dostałem ze sklepu. Ale sama gwarancja należy do HP :P
a co jest w niej napisane?
a.) firma NAZWA gwarantuje sprawne dzialanie przez x miesiecy
czy
b.) firma HP gwarantuje....
?
--
Psychik
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
howuser&userid=360448