  • 1. Data: 2003-11-24 19:10:41
    Temat: Korenspondencja w skrzynce...
    Od: "...::Krzys::..." <x...@p...pl>

    Witam
    do skrzynki wpadla mi faktura z IDEI pod moj wlasciwy
    adres lecz imie i nazwisko jest zupelnie inne?
    moge otworzyc choc tak z ciekawosci?
    moge sie wytlumaczyc tym ze nie patrzalem do kogo,
    przeciez w mojej skrzynce prawda? adres sie zgadza,
    no moze nie zupelnie?
    Tak pytam od strony prawnej...,
    oczywiscie zwroce zawartosc do IDEI...
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-24 21:31:08
    Temat: Re: Korenspondencja w skrzynce...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli adres jest prawidłowy a nie zgadza się nazwisko, to ja bym się
    skontaktował z ich miejscowym przedstawicielem. Oczywiście może to być
    pomyłka, którą łatwo wyjaśnią, ale równie dobrze może to być symptom tego,
    że ktoś sobie sfałszował dokument podając Twój adres. A to już może w
    konsekwencji różne komplikacje spowodować. jakieś dziwne przeszukania,
    najazdy jakiś windykatorów. Diabli wiedzą co gość jeszcze wymyśli. Niby
    każdemu można wyjaśnić, że to pomyłka, ale kłopot może jednak powstać. W
    wypadku ustalenia w IDEI, że to jednak nie pomyłka, albo gdyby jakaś inna
    jeszcze korespondencja przychodziła, no to już bym się przespacerował na
    Policję.

    A przesyłkę możesz generalnie otworzyć, z tym, ze pewnie w środku jest
    faktura. W końcu nikt Ci nie udowodni, czy zauważyłeś błąd w nazwisku
    przed czy po otwarciu.

  • 3. Data: 2003-11-25 07:44:17
    Od: "Psychik" <p...@c...pl>

    Użytkownik "...::Krzys::..." <x...@p...pl>

> [...]
    > moge otworzyc choc tak z ciekawosci?
    > moge sie wytlumaczyc tym ze nie patrzalem do kogo,
    > przeciez w mojej skrzynce prawda? adres sie zgadza,

    jesli przesylka nie jest do Ciebie, to nie mozesz. ale jesli jest to
    "druk" wrzucany do skrzynki bez potwierdzenia tego faktu podpisami, itp. to
    w zasadzie cokolwiek zrobisz, to nikt Ci nie jest wstanie nic udowodnic...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2003-11-25 07:52:55
    Od: "ii" <i...@i...ii>

    Użytkownik "...::Krzys::..." <x...@p...pl> napisał w wiadomości

    > do skrzynki wpadla mi faktura z IDEI pod moj wlasciwy
    > adres lecz imie i nazwisko jest zupelnie inne?
    > moge otworzyc choc tak z ciekawosci?

    A chciałbyś Krzysiu, aby ktoś inny czytał list do Ciebie od np. Twojej
    dziewczyny? Nie rób innemu, co Tobie nie miłe i po prostu wrzuć ten list do
    właściwej skrzynki bez otwierania.

  • 5. Data: 2003-11-25 08:28:21
    Od: "Krzys" <Windows2003NetwareAdminTeam<wykresl>@sezamek.pl>

    Użytkownik "ii" <i...@i...ii> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A chciałbyś Krzysiu, aby ktoś inny czytał list do Ciebie od np. Twojej
    > dziewczyny? Nie rób innemu, co Tobie nie miłe i po prostu wrzuć ten list

    domyslam sie ze tutaj nastopilo pewne oszustwo u operatora
    ktos podal moje dane adresowe kod miasta dom ulice dom
    i niezgodne nazwisko i imie, watpie w to ze ktos moglby sie machnac
    przy adresie, nazwisku i imieniu
    jestem ciekaw czy zaswiadczenie z pracy i dowod osobisty byl-jest
    legalny, jak narazie po telefonach do idei zupelnie olali ta sprawe
    sugestie konsultantow: byc moze blad, nie nalezy sie przejmowac
    zwroci do salonu IDEA badz na poczta, ale niekoniecznie
    w koncu firma jest bogata heheh

  • 6. Data: 2003-11-25 08:29:18
    Od: "Krzys" <Windows2003NetwareAdminTeam<wykresl>@sezamek.pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w zasadzie cokolwiek zrobisz, to nikt Ci nie jest wstanie nic udowodnic...

    prawda
    ale jestem ciekaw czxy faktycznie ktos nastukal rachunek...
    z drugiej strony tam przeciez beda numery telefonow rozmowcow
    wiec wyludzenie czy blad?

  • 7. Data: 2003-11-25 08:59:49
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Krzys wrote:

    > domyslam sie ze tutaj nastopilo pewne oszustwo u operatora
    > ktos podal moje dane adresowe kod miasta dom ulice dom
    > i niezgodne nazwisko i imie, watpie w to ze ktos moglby sie machnac
    > przy adresie, nazwisku i imieniu

    I właśnie dlatego gdyby trafiło na mnie to bym otworzył, zrobił ksero i
    zwrócił do idei z dodatkowym pisemkiem wyjaśniającym i koniecznie za
    poświadczeniem odbioru na kopii.

  • 8. Data: 2003-11-27 01:56:30
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Tue, 25 Nov 2003 09:59:49 +0100, Jureq wrote:
    [ciach]
    > I właśnie dlatego gdyby trafiło na mnie to bym otworzył, zrobił ksero
    > i zwrócił do idei z dodatkowym pisemkiem wyjaśniającym i koniecznie za
    > poświadczeniem odbioru na kopii.

    słusznie. jakby co to zawsze można powiedzieć że się machinalnie
    otworzyło, nie patrząc na nazwisko.

    pozdrav

    maHo

    --