  • 11. Data: 2004-01-07 19:57:29
    Temat: Re: Kto moze wyegzekwowac pieniadze?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "retyw" <r...@p...onet.pl> naskrobał/a w
    news:636d.0000038f.3ffbd8c7@newsgate.onet.pl:

    > Skad komornik bedzie wiedzial o jaka kwote chodzi?

    Z tytułu wykonawczego i twojego wniosku.

    A tamtego posta scancelowałem, jednak jak widać onet nie zdążył przez 8
    godzin go skasować.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    The Death Star Project was our last, best hope for peace...

  • 12. Data: 2004-01-07 20:06:17
    Od: alex747<a...@o...pl>

    > Po przywroceniu do pracy prawomocnym wyrokiem sadu pracy,
    zgodnie z kodeksem
    > pracy, pracodowca ma obowiazek wyplacic jedno miesieczna pensje.
    Pracodawca
    > natomiast ani mysli to zrobic (minely juz 3 miesiace od
    uprawomocnienia sie
    > wyroku i od zgloszenia gotowosci do pracy). Czy wyegzekwowac
    nalezne pieniadze
    > mozna tylko przez sad czy tez moze to zrobic takze PIP?
    Nadmieniam, ze mam
    > wyrok z klauzula prawomocnosci i wykonalnosci.

    Niestety wygląda na to, że nie masz tytułu egzekucyjnego. Komornik
    nie będzie miał podstaw do egzekwowania wynagrodzenia. Możesz
    natomiast wnieść nowy pozew o zapłatę, chyba że środki proponowane
    przez innych (PIPA, prokuratura itp.) okażą się skuteczne.

    Pozdrawiam,
    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2004-01-07 20:21:47
    Od: "retyw" <r...@p...onet.pl>

    Dzieki wszystkim za wszystkie odpowiedzi (i prosze o dalsze...).
    Odpowiem tutaj hurtem. Nie mam tytulu egzekucyjnego. Mam tylko z klauzula
    wykonalnosci. PIP przymusil pracodawce w ten sposob, ze zagrazil podaniem ich
    do sadu grodzkiego (mam nadzieje ze poda). Do prokuratury nie podal. Ja to
    zrobilem zglaszajac prawie 2 miesiace temu sprawe rownolegle do PIP-u i
    prokuratury. Bylem juz przesluchiwany w prokuraturze i otrzymalem pismo o
    wszczecie dochodzenia. Jestem jednak pewny, ze pracodawca jeszcze nie byl
    przesluchiwany. Do sadu wnioslem tez prawie 2 miesiace temu wniosek o egzekucje
    wyroku. Teraz go wycofalem, bo pracodawca laskawie pozwolil wrocic mi do pracy
    5 stycznia, czyli w zeszly poniedzialek. Rownoczesnie wniosle tez wowczas pozew
    o zaplate: jedna pensja za wyrok i 3 pensje za czas przez ktory pracodawca nie
    wykonywal wyroku. Rozumiem jednak, ze nie wywalcze tego poki nie bede mial
    klauzuli egzekucyjnej, z wyszczegolnieniem kwot itd?