  • Data: 2006-09-09 21:32:57
    Temat: Ksiega wieczysta - ile i jak to sie je?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam mieszkanie wlasnosciowe oraz pare działek, ktore dostalem po rodzicach, jak
    przechodzili na rente rolnicza. Potrzebuje zalozyc ksiegi wieczyste. Mam tylko
    akta wlasnosci do mieszkania i dzialek. Co potrzebuje jeszcze i ile mnie to by
    kosztowalo (zalozenie ksiag wieczystych) ? Nie wiem ile warte sa dzialki, a
    mieszkanie to tak na oko sam wiem po ile chodza.