  • Data: 2007-11-14 20:48:32
    Temat: Ksiega Wieczysta Dział I ???
    Od: "td" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam..
    Czy pomoze mi ktos wyjasnic co zawiera Dzial I Ksiegi Wieczystej?

    A dokladniej jest tak:
    Nr biezacy nieruchomosci :1
    Polozenie: jest tu adres
    Opis i mapa: dzialka nr 16

    i teraz nastepne jest:
    Sposob korzystania : Dzialka niezabudowana.

    Obszar: 0,06,75 ha.

    Moje pytanie dotyczy : Sposob korzystania : Dzialka niezabudowana?????????

    Czy jezeli domek jednorodzinny stoi juz 20 lat i w Gminie placi sie podatki
    od bud.gospodarczych itd, a do tego Wypis i Wyrys z wydzialu geodezji z tego
    miesiaca jest zgodny ze stanem faktycznym, to czy powinno byc wpisane, że
    Dzialka niezabudowana???????

    Prosze o odp, albo skierowac mnie w miejsce gdzie moge uzyskac odp.
    pzdr