  • Data: 2010-04-06 09:01:41
    Temat: Ksero dowodu osobistego i gazownia
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Gazownia chce zawrzeć z odbiorcami nowe umowy i m.in. życzy sobie
    ksero dowodu osobistego. Czy to jest zgodne z prawem? Przecież
    nie zamierzam u nich pracować, nie sądzę żeby mieli warunki odpowiednie
    do przechowywania takich danych, zwyczajnie kupuję od nich gaz. MSZ to
    prawie tak, jakby pani w sklepie z jarzynami zażądała nagle ode mnie
    dokumentów - i to nie tylko okazania, ale przetrzymywania ich.
    Oczywiście mogę im wysłać to ksero - przekreślone i z adnotacją "na
    żądanie Gazowni Warszawskiej", ale interesuje mnie, czy w ogóle mają
    prawo tego wymagać.
    choć nie będzie to pewnie myśl złota:
    Najpiękniejszą muzyką przed snem