  • Data: 2003-02-13 15:34:50
    Temat: Ks.Wieczysta
    Od: m...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytania : W jaki sposób można sprawdzić, czy współmałżonek posiada
    własną nieruchomość? (zachodzi prawdopodobieństwo, że ten ma takową). Ale skoro
    w ich małżeństwie panuje wspólność ustawowa, to nie oznaczałoby to, że taka
    nieruchomość również będzie należeć do majątku wspólnego? (no chyba, że jest
    ona przepisana na zupełnie inną osobę..)
    Czy w tym przypadku, współmałżonek ma prawo do ewentualnego wglądu do Księgi
    Wieczystej takiej nieruchomości? Mam nadzieję, że w miarę czytelnie to
    przedstawiałam..
    Dziękuję.