  • 211. Data: 2019-04-26 19:34:45
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Takich kantorów jest masa. Co to wnosi do tematu?

    to jest kant-or on-line czyli typowy kant, nie możesz sprzedać BTC w
    realu w Bolanda:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 212. Data: 2019-04-26 20:56:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-26 o 19:34, u2 pisze:

    > to jest kant-or on-line czyli typowy kant, nie możesz sprzedać BTC w
    > realu w Bolanda:)

    Nigdzie nie można w realu bo BTC nie ma banknotów ani bilonu.

    Pozdrawiam

  • 213. Data: 2019-04-26 21:31:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.04.2019 o 20:56, RadoslawF pisze:

    > Nigdzie nie można w realu bo BTC nie ma banknotów ani bilonu.

    ale ale płaci się realnymi polskimi pieniędzmi, w zagranicznych
    kantorach, nie polskich, to przypomina kredyty we frankach szwajcarskich
    w polskich bankach:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 214. Data: 2019-04-26 21:33:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nigdzie nie można w realu bo BTC nie ma banknotów ani bilonu.

    Nie do końca masz rację. Istnieje możliwość reprezentacji fizycznej tej
    waluty. Możesz sobie to wydrukować :-)

  • 215. Data: 2019-04-27 00:39:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie do końca masz rację. Istnieje możliwość reprezentacji fizycznej tej
    > waluty. Możesz sobie to wydrukować :-)

    I ktoś to przyjmie?

    Pozdrawiam

  • 216. Data: 2019-04-27 07:44:20
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 26 Apr 2019 14:27:34 +0200, u2 napisał(a):

    > przeca wskazuje, ten kto tworzy takie kryptowaluty to oszust:)))))))))))))))

    Dobrze wiesz, że chodzi o to byś
    wskazał "miejsce" gdzie zaczyna się schemat Ponziego...

    Powodzenia...

  • 217. Data: 2019-04-27 09:55:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.04.2019 o 00:39, RadoslawF pisze:

    > I ktoś to przyjmie?

    ano właśnie, pytania się mnożą:))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 218. Data: 2019-04-27 09:57:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.04.2019 o 07:44, dantes pisze:
    > Dobrze wiesz, że chodzi o to byś
    > wskazał "miejsce" gdzie zaczyna się schemat Ponziego

    nakręciłeś się, ja już wskazałem, zaczyna się na samym szczycie, kiedy
    twórca wprowadza taką para-walutę, aby wyciągnąć od frajerów realną walutę:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 219. Data: 2019-04-27 10:34:52
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 09:57:07 +0200, u2 napisał(a):

    > nakręciłeś się, ja już wskazałem, zaczyna się na samym szczycie, kiedy
    > twórca wprowadza taką para-walutę, aby wyciągnąć od frajerów realną walutę:)

    Jest Pan niedouczony.

  • 220. Data: 2019-04-27 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ostateczne zdanie ma tu sąd. Generalnie te widełki, to ja byłbym
    > skłonny za sensowne przyjąć zyski z innych papierów wartościowych.
    > Choćby tych najbardziej ryzykownych.

    Czyli jezeli ryzykowne papiery wartosciowe daja powiedzmy 30% zysku
    rocznie to wszystko co daje zyski wieksze to oszustwo? Czy te widełki
    tylko do kryptowalut ustawiasz?

    W TV taki program pokazuja co goscie kupuja samochody, lekko naprawiaja i
    sprzedaja z zyskiem. 20, 30% - norma. Na jednej transakcji! Oszusci?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka