  • 161. Data: 2019-04-23 17:59:58
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dantes d...@q...com ...

    >> już wydłużam
    >>
    >> :)))))))))))))))))))))))))))))))
    >
    > WON.

    Czy dałbys rade nie wyciagac u2 z kibla? Albo moze na priv przeniescie ta
    jakze ciekawą korespondencję...?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 162. Data: 2019-04-23 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Mogę ja? Będzie jeden. Ludzie, którzy kupili Bitcointy kilka lat temu
    > wzbogacili się nie zarabiając tych pieniędzy, a wg entuzjastów tej
    > waluty nikt nie stracił na tym.

    A jeżeli kilka lat temu kupiłem ruble po 40gr a potem sprzedałem po 60 to
    jest ok?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 163. Data: 2019-04-23 18:11:32
    Od: dantes <d...@q...com>

  • 164. Data: 2019-04-23 18:13:49
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia 23 Apr 2019 15:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Oczywiście ze mozna...

    Czy TY, kurwa wiesz, na czyje posty odpowiadasz?

  • 165. Data: 2019-04-23 18:35:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-23 o 17:59, Budzik pisze:

    > A jeżeli kilka lat temu kupiłem ruble po 40gr a potem sprzedałem po 60 to
    > jest ok?

    Jeżeli bułka kosztowała wtedy około 40gr a potem około 60gr, to jest jak
    najbardziej OK.

  • 166. Data: 2019-04-23 19:15:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-23 o 18:35, nadir pisze:

    > Jeżeli bułka kosztowała wtedy około 40gr a potem około 60gr, to jest jak
    > najbardziej OK.

    A jeśli kosztowała 40 a potem 50gr?

    Pozdrawiam

  • 167. Data: 2019-04-23 19:32:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-23 o 19:15, RadoslawF pisze:

    > A jeśli kosztowała 40 a potem 50gr?

    Nadal OK i wszystko w granicach rozsądku.
    Internety donoszą, że jakiś gość w 2010 roku zapłacił za pizzę 10 tys.
    BTC, pizza była warta coś około 40 dolarów. Ile to dzisiaj 10 tys. BTC,
    też 40 dolarów?
    O takich rozrzutach mówimy.

  • 168. Data: 2019-04-23 20:44:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.04.2019 o 19:15, RadoslawF pisze:

    > A jeśli kosztowała 40 a potem 50gr?

    Jeśli najpierw kosztowała 40 gr, a potem 50 groszy, to ktoś teoretycznie
    stracił 10 groszy. Ale trzeba by było zbadać inflację. Po za tym wziąć
    pod uwagę, że przez ten czas ta osoba miała "utopioną" w pizzę kasę.
    Inni to trzymają na rachunki, to i ze 3% rocznie mogli dostać.

  • 169. Data: 2019-04-23 20:45:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.04.2019 o 15:04, dantes pisze:

    > kk czy kc?

    To my o artykułach piszesz? Myślałem, że to jakiś kod :-)

  • 170. Data: 2019-04-23 20:46:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.04.2019 o 14:47, u2 pisze:

    > spytaj się twórców tej kryptowaluty, nie mnie:)))))))))
    > btw ja twierdzę, że to typowa piramidka finansowa, tylko polegająca na
    > dzieleniu włosa (BTC), na wiele miejsc po przecinku, frajerów zawsze
    > oszuści znajdą:)

    Ja twierdzę akurat podobnie, tylko nic mi nie wiadomo o tym, by się tego
    sprzedać nie dawało i dlatego pytam.