    From: heh <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kruk i Cyfra+
    Date: Tue, 27 Sep 2005 00:31:20 +0200

    Witam.
    Przejrzałem archiwum i widze ze nie ja jeden sam sie borykam z Krukiem.
    Otoz jakis czas temu zaczeły przychodzic z Kruka ponaglenia do zapłaty
    za abonament Cyfry za rok 99. A tu dzis nagle powiadomienie ze sprawa
    została przekazana do Komornika. Bez zadnego sadu bez niczego. Juz mnie
    zaczynają denerwowac. Jak to mozliwe ze Cyfra wydaje dane osobowe
    sprzedaje je czy co?? Czego ten Kruk sie czepia skoro sprawa jest
    przedawniona a bez zapłaty przeciez Cyfra + wyłaczyłaby mi sygnał i juz.
    Mam sie obawiac co robic?? Postraszyc ich czyms?? Z gory dzieki za porady.