  • Data: 2003-01-29 16:07:11
    Temat: Krokodyl
    Od: "Hubert Suder" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Wszystkim,
    Mam pytanie; przyszedł mi pewien pomysł do głowy, i chciałbym zapytać, czy
    zrealizowanie go jest zgodne z prawem.
    Mianowicie znajomy z Australii powiedział mi, że tam można zjeść mięso z
    krokodyla, a ja mieszkam w Polsce, i bardzo bym chciał zjeść krokodyla.
    Przyszedł mi następujący pomysł:
    Kupić krokodyla w zoo krakowskim; po zapłaceniu jeszcze go chwilę tam trzymać,
    po czym przyjść tam jeszcze raz z myśliwym, żeby zastrzelił tego krokodyla, i
    wtedy (za zezwoleniem zoo) wywieźć go stamtąd samochodem.
    Czekam bardzo na re.
    Pozdrawiam
    Hubert