  • Data: 2002-11-05 21:43:49
    Temat: Kredyt i rozwód
    Od: "Lxaga" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem w trakcie rozwodu (dokładnie separacji) i w ramach podziału majątku
    chciałbym kupić mieszkanie żonie, ale w tym celu musze wziąść kredyt pod
    hipotekę domu ( który pozostanie mój).
    Żona nie chce wyrazić zgody na taki kredyt przed rozwodem gdyż jako że
    jesteśmy w wspólnocie majątkowej musi wyrazić na niego zgodę. Kredytobiorcą
    byłbym tylko ja. Czy istnieje jakaś możliwość aby żona nie była zagrożona w
    przyszłości spłatą takiego kredytu ( umowa notarialna ?)
    Chciałbym załatwić to jak najszybciej abyśmy oddzielnie zamieszkali i nie
    czekać na orzeczenie rozwodu
    Pozdrawiam
    Lxaga