  • 11. Data: 2008-01-03 22:21:56
    Temat: Re: Kradzież z mieszkania, a brak umowy najmu.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Photo M" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:fljc60$a51$1@news.dialog.net.pl...
    > Śladów włamania nie ma, prawdopodobnie współlokatorzy. A jeszcze jedno
    > pytanko a'propo obowiązku meldunkowego. Niby samemu trzeba dopełnić, ale
    > jednak wiele razy tutaj czytałem, że właściciel też powinien zameldować
    > lokatorów. To jak z tym jest? Może kolega sie wytłumaczyć, że myślał, że
    > zrobił to właściciel mieszkania?

    I nie oglądał swojego dowodu od tego czasu? Nie zwrócił uwagi, że nie jest
    zameldowany :-)

  • 12. Data: 2008-01-04 12:52:37
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    > I nie oglądał swojego dowodu od tego czasu?

    A co ma wyglad dowodu do tego?? Sugerujesz ze na tych nowych dowodach
    nalepiaja ci plakietke z nowym adresem?:) Ja mam w dowodzie adres stalego a
    od 5 lat jestem meldowana na tymczasowo w innym miejscu i jakos moj dowod
    sie nie zmienia:)

    HaNkA

  • 13. Data: 2008-01-04 21:18:46
    Temat: Re: Kradzie? z mieszkania, a brak umowy najmu.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.01.2008 Photo M <p...@n...pl> napisał/a:

    > Ale w tej sytuacji nie ma obowiązku meldunkowego, natomiast w przypadku
    > mojego kolegi jest, a on nie dopełnił. Wiadomo, że nie chodzi mi o sprawę
    > kradzieży bo tym się mają zająć i tyle, ale czy kumpel sobie nie narobi
    > brakiem meldunku problemów "przy okazji".

    Raczej nie. Przecież można wynajmować mieszkanie i tam nie mieszkać. Jest
    jakiś nakaz? To moje pieniądze i zrobię z nimi co chcę, nawet wynajmę pięć
    mieszkań po całej Polsce, a mieszkał będę u Alberta.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 14. Data: 2008-01-04 22:49:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nalepiaja ci plakietke z nowym adresem?:) Ja mam w dowodzie adres stalego
    > a od 5 lat jestem meldowana na tymczasowo w innym miejscu i jakos moj

    O tym nie pomyślałem. Ale musziałaś w każdym razie iść i się zameldować.